اهنگ معروف امینم

بهترین آهنگ های Eminem امینم +سریع ترین رپ ها ،دانلود آهنگ های امینم،امینم اهنگ جدید،دانلود فول آلبوم امینم،بهترین آهنگ امینم رپ جدید
اهنگ معروف امینم

خانه/جدیدترین اخبار مشاهیر/بهترین آهنگ های Eminem امینم +سریع ترین رپ ها

جدیدترین اخبار مشاهیر

بهترین آهنگ های Eminem امینم +سریع ترین رپ ها

23 3,068 خواندن این مطلب 4 دقیقه زمان میبرد

بهترین آهنگ های Eminem امینم +سریع ترین رپ ها

اگر اهل رپ گوش دادن باشید حتما امینم یکی از گزینه های ثابت شماست و بهترین اهنگ های این خواننده رو توی پلی لیست تون دارید ، بنابراین ما تصمیم گرفتیم لیست اهنگ های معروف امینم به همراه رکوردهایی که تونستن به دست بیارن رو توی این مطلب براتون قرار بدیم که امکان دانلود و پخش انلاین هم وجود داره.

امینم برترین خواننده رپ در جهان است، همه طرفداران موسیقی امینم را می شناسند و بهترین آهنگ هایش را بارها و بارها گوش داده اند. مارشال بروس مدرز سوم معروف به امینم متولد 17 اکتبر 1972 خواننده رپ است. امینم بعد از منتشر آلبوم بی‌نهایت خود در اوت 1996، اولین آلبوم حرفه‌ای اش با نام Slim Shady LP در فوریه 1999 منتشر کرد. امینم برای این آلبوم توانست جایزه گرمی بهترین آلبوم رپ را کسب کند. بعد از Slim Shady LP، آلبوم مارشال مترز ال‌پی را در می 2000 و نمایش امینم را در می سال 2002 منتشر کرد که هر کدام توانستند جایزه گرمی بهترین آلبوم رپ را کسب کنند. امینم تنها خواننده ای است که توانسته برای 3 آلبوم متوالی، جایزه بهترین آلبوم رپ سال گرمی را کسب کند.

آلبوم دیگری که در نوامبر 2004 منتشر شد، دوباره خوانی نام داشت. امینم بعد از این آلبوم 5 سال از خوانندگی فاصله گرفت. سرانجام در می 2009، ششمین آلبومش را با نام بازگشت منتشر کرد. در ژوئن 2010، او هفتمین آلبوم را با نام ریکاوری منتشر نمود. ریکاوری آلبوم بسیار موفقی در سطح جهانی بود، طوری‌که توانست بهترین فروش سال 2010 دنیا را به دست آورد. این برای دومین بار بود که (بعد از نمایش امینم) عنوان پرفروش‌ترین آلبوم سال را از آن خود میکند. امینم برنده گرمی برای آلبوم‌های بازگشت و ریکاوری شد. هشتمین آلبوم او مارشال مترز ال‌پی 2 نام داشت، که در نوامبر 2013 منتشر شد و توانست جایزه گرمی بهترین آلبوم رپ را برنده شود؛ همچنین او توانست جوایز خود را در گرمی به 15 برساند. در سال 2017، نهمین آلبوم امینم با عنوان احیا منتشر شد. در 31 اوت 2018، دهمین آلبوم استودیویی خودش را با عنوان کامی‌کازه منتشر کرد.

امینم قبل از خوانندگی به عنوان یک تک‌خوان، عضو گروه رپ «دی 12» بود که در سال 1996 شروع به کار کرده بود. گروه «دی 12» پس از موفقیت انفرادی امینم موفقیت بسیاری کسب کرد.

وی توسط مجله رولینگ استون در رتبه 82 فهرست (100 هنرمند ماندگار جهان در همه دوران‌ها) قرار گرفت.هم چنین او عنوان «بهترین رپر زنده جهان» را از مجله «وایب» در سال 2008 دریافت کرد. امینم در دسامبر 2009 جایزه «هنرمند دهه» را از مراسم جایزه بیلبورد دریافت کرد.به گفته مجله بیلبورد، امینم تنها هنرمندی است که دو آلبومش توانسته‌اند به بهترین فروش سال در دهه 2010 میلادی دست یابند.

و حالا دانلود بهترین آهنگ های امینم:

Brainless

برین لس به معنی بی عقل ، آهنگ فوق العاده امینم که در سال 2013 در آلبوم The Marshall Mathers LP 2 منتشر شد و ریتم خیلی مشهوری دارد.

دانلود

Beautiful

Beautiful مانند نامش واقعا زیباست ، مخصوصا متن آهنگ ، پیشنهاد می کنیم ترجمه فارسیش رو حتما بخونید ، سبک این آهنگ رپ راک و هیپ هاپ هست.

دانلود

RAP GOD

رپ گاد ، RAP GOD متن این آهنگ به سریع خوانی رپ اشاره می کند. ﺍﯾﻦ ﺁﻫﻨﮓ ﺩﺭ ﺭﮐﻮﺭﺩﻫﺎﯼ ﺟﻬﺎﻧﯽ ﮔﯿﻨﺲ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﺑﯿﺸﺘﺮﯾﻦ ﮐﻠﻤﻪ ﺩﺭ ﯾﮏ ﺗﺮﺍﻧﻪ ‏( ۱٬۵۵۱ ﮐﻠﻤﻪ‏) ﺛﺒﺖ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺩﺭ ﺟﻮﺍﯾﺰ ﮔﺮﻣﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺍﺟﺮﺍﯼ ﺭﭖ ﻧﯿﺰ ﮐﺎﻧﺪﯾﺪ ﺷﺪ ﻭﻟﯽ ﺁﻧﺮﺍ ﺑﻪ ﺁﻫﻨﮓ ﻣﻦ ﺍﺯ ﮐﻨﺪﺭﯾﮏ ﻻﻣﺎﺭ ﺑﺎﺧﺖ. البته او جایزه بهترین تدوین موزیک ویدیو را از MTV دریافت کرد ﺍﻣﯿﻨﻢ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺁﻫﻨﮓ، ﺩﺭ ﺯﻣﺎﻥ 15 ﺛﺎﻧﯿﻪ 97 ﻭﺍﮊﻩ ﻣﯽﺧﻮﺍﻧﺪ ‏( 4.5 ﻭﺍﮊﻩ ﺩﺭ ﻫﺮ ﺛﺎﻧﯿﻪ‏) ﺍﯾﻦ ۱۵ ﺛﺎﻧﯿﻪ ﺍﺯ ﺩﻗﯿﻘﻪ 4:26 شروع می شود.

دانلود

Without Me

Without Me وقتی امینم سوپرمن می شود! این آهنگ در 100 آهنگ برتر بیلبورد سال 2002 در رتبه 2 قرار گرفت.

دانلود

Ass Like That

آهنگی از سال 2004 ، از آلبوم Encore ، روزهایی که امینم در اوج بود ، البته هنوز هم هست!

دانلود

25 To Life

آهنگی از امینم که سال 2010 خوانده شده و کمتر شناخته شده اما واقعا کم لطفی بود اگر در لیست نمی گذاشتیم. حتما گوش کنید.

دانلود

Smack That

همکاری بین اکان و امینم که سال 2006 خوانده شد ، واقعا عالی و ریتم برای همه ما آشنا و کمتر کسی هست که این آهنگ را نشنیده باشد.

دانلود

Majesty

همکاری امینم ، نیکی میناژ ، Labrinth که رکورد سریع ترین رپ خوانی را که متعلق به آهنگ رپ گاد بود شکست! این آهنگ سال 2018 منتشر شد. بررسی کامل این آهنگ و تعداد کلماتی که خوانده شده در این لینک.

دانلود

Godzilla

آهنگی از امینم که سال 2020 خوانده شد ، باز هم رکورد سریع ترین رپ خوانی شکست ، رکورد آهنگ Majesty با گودزیلا شکست. همکاری امینم و Juice Wrld ، بررسی کامل این آهنگ و تعداد کلمات خوانده شده در این لینک.

دانلود

My name is

متعلق به آلبوم The Slim Shady LP سال ۱۹۹۹ که جوایز بسیاری را برنده شد.

دانلود

i need a doctor

آهنگ معروف دکتر دره و امینم ، برنده جایزه گرمی ، از آلبومی با همین نام که در سال 2011 منتشر شد.

دانلود

The Real Slim Shady

The Real Slim Shady امینم با این تک آهنگ برای اولین بار به رتبه اول چارت انگلیس رسید. همچنین برنده جایزه بهترین موزیک ویديو از MTV و بهترین ویدیوی مرد سال در مراسم گرمی شد.

دانلود

LOSE YOURSELF

LOSE YOURSELF آهنگی که مارشال برای فیلم ۸ مایل خوانده بود. ، این آهنگ ۱۲ هفته در بیلبورد در رده اول قرار داشت. لازم به ذکر است که امینم برای این‌آهنگ موفق به دریافت جایزه اسکار شد ولی خودش در مراسم حضور نداشت چون اصلا فکرش را نمی کرد که برنده اسکار شود.

دانلود

این بود پایان لیست ما ، میدونیم که تمام اهنگ های امینم خوب هستن و قابل احترام ، ما سعی کردیم گلچین کوچکی از این اهنگ ها رو به شما معرفی کنیم ، اگر درباره پلی لیست ما نظری دارید میتونید توی قسمت کامنت ها بگید.

مطالب بیشتر:

بهترین آهنگ های رپ دنیا +دانلود

دانلود بهترین آهنگ های هیپ هاپ Hip hop خارجی

2.3/5 - (429 امتیاز)

23 3,068 خواندن این مطلب 4 دقیقه زمان میبرد

توییتر

لینکدین

‫پین‌ترست

واتس آپ

تلگرام

اشتراک گذاری از طریق ایمیل

چاپ

اشتراک گذاری مطلب

تمام حقوق برای موزیک اس ام اس ❤️ محفوظ بوده . کپی برداری از مطالب سایت با ذکر منبع و درج لینک مانعی ندارد.