مشاوره وکیل تلفنی رایگان 24 ساعته

در چه زمینه ای مشاوره حقوقی رایگان می خواهید؟ کافی است با ما تماس بگیرید ما در هر زمینه وکیل متخصص داریم و به محض تماس به وکیل متخصص وصل می‌شوید. مشاوره

محتوایی که می خوانید...

مشاور حقوقی کیست؟

روش های مشاوره حقوقی

مرکز مشاوره حقوقی تلفنی تهران مدافع

مزایای بهره گیری از مشاوره حقوقی رایگان تهران مدافع

مشاوره حقوقی در تهران مدافع

 در چه زمینه ای مشاوره حقوقی رایگان می خواهید؟

کافی است با ما تماس بگیرید ما در هر زمینه وکیل متخصص داریم و به محض تماس به وکیل متخصص وصل می‌شوید.
مشاوره حقوقی رایگان فقط برای استان تهران و البرز می باشد
مشاوره حقوقی کاملا رایگان خانواده ، ملکی ، ثبتی ، مالی ، اداره کار ، وراثت و …
مشاوره حقوقی آنلاین در واتس آپ
امکان تقسیط حق الوکاله با در نظر گرفتن شرایط مالی موکل
مشاوره حقوقی تلفنی با شماره ویژه ٩١٠٠١٣١٢-٠٢١

اطمینان داشته باشید در تهران مدافع هیچ هزینه ای برای مشاوره حقوقی تلفنی دریافت نمی شود و شما میتوانید به راحتی با وکیل متخصص ارتباط تلفنی بگیرید.
وکلا و مشاوران ما به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه مشاوره حقوقی رایگان هستند تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

مشاور حقوقی کیست؟

مشاور حقوقی شخصی است که در رشته حقوق تحصیل کرده و با مطالعه و تجربه تسلط نسبی بر قوانین و مقررات و رویه دادگاه ها پیدا کرده است. اشخاص مختلفی در در این حوزه فعالیت می کنند و مدعی هستند که مشاور حقوقی هستند. دانشجویان و فارغ التحصیلان حقوق، کارآموزان وکالت، کارمندان دادگستری ها و دادگاه ها، قضات بازنشسته و حتی کارچاق کن ها و…

بهترین مشاور قطعا یک وکیل پایه یک دادگستری است که علاوه بر تسط بر قوانین و مقررات و روند پیش برد یک پرونده در دادگاه ها و مراجع قضایی سالیان متمادی در این حوزه فعالیت داشته و تجربه بسیار خوبی برای ارائه مشاوره حقوقی دارد.

حال چگونه باید یک وکیل دادگستری متخصص برای مشاوره حقوقی پیدا کنیم؟

بهترین راه برای یافتن یک وکیل دادگستری متخصص و با تجربه تماس با یک گروه وکلای معتبر و با سابقه است. در این حالت شما ابتدا با منشی گروه مکالمه خواهید داشت و منشی با شنیدن موضوع پرونده، شما را به وکیل متخصص جهت ارائه مشاوره حقوقی رایگان ارجاع خواهد داد.

گروه وکلای تهران مدافع بهترین وکلای تهران و کرج را گرد هم آورده است تا به شما مراجعین عزیز خدمات خوب و بی نقص حقوقی ارائه نماید.

روش های مشاوره حقوقی

گروه وکلای تهران مدافع بهترین وکلا را به شما معرفی می نماید و راه های مختلفی را جهت ارائه خدمات مشاوره حقوقی به مراجعین خود فراهم آورده است تا اشخاص بتوانند با توجه به اوضاع و احوال و شرایط خود بهترین راه را جهت ارتباط با وکیل انتخاب کرده و از خدمات مناسب خود استفاده نمایند. راه های دریافت مشاوره حقوقی در تهران مدافع عبارت است از:

مشاوره تلفنی

آسان ترین راه برای دریافت مشاوره حقوقی در تهران مدافع مشاوره تلفنی است. شما می توانید با تهران مدافع تماس بگیرید و به وکیل متخصص متصل شوید و مشاوره رایگان حقوقی دریافت نمایید.

روند دریافت مشاوره حقوقی تلفنی در تهران مدافع به این صورت است که به محض تماس با تهران مدافع به کارشناسان حقوقی دفتر متصل خواهید شد. این کارشناسان با گوش کردن به موضوع سوال، شما را به وکیل متخصص موضوع متصل خواهند نمود و شما می توانید سوال کامل خود را با وکیل درمیان بگذارید و بهترین پاسخ را به سوالات خود دریافت کنید.

برای ارتباط با تهران مدافع می توانید با شماره تلفن ثابت « ۰۲۱۹۱۰۰۱۳۱۲ » تماس بگیرید و مشاوره حقوقی رایگان از وکیل پایه یک دادگستری دریافت کنید.

مشاوره آنلاین

در سالهای اخیر به دلیل گسترش ابزارهای آنلاین و استفاده زیاد مردم از نرم افزارهای ارتباط  آنلاین گرایش مردم به استفاده از روش های جایگزین مراجعه حضوری بسیار بیشتر از قبل شده است. شیوع ویروس کرونا نیز یکی از دلایلی است که باعث شده مردم بیشتر مشتاق به دریافت خدمات آنلاین باشند.

همچنین افرادی که خارج از تهران هستند و جهت دریافت مشاوره امکان حضور در دفتر تهران مدافع حضور یابند نیز می توانند در هر ساعت از شبانه روز و در هفت روز هفته از خدمات مشاوره آنلاین دفتر تهران مدافع استفاده کنند.

برای دریافت مشاوره آنلاین می توانید به ۲ صورت اقدام نمایید.

جلسه آنلاین مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری

برگزاری جلسه آنلاین مشاوره با وکیل پایه یگ دادگستری متخصص یکی از مهم ترین خدمات گروه وکلای تهران مدافع می باشد. برای برگزاری جلسه مشاوره آنلاین می توانید به شماره تلفن « ۰۲۱۹۱۰۰۱۳۱۲ » تماس حاصل فرمایید و وقت مشاوره حقوقی آنلاین از طریق واتساپ با وکیل پایه دادگستری متخصص رزرو نمایید.

چنانچه در روزهای تعطیل و خارج از ساعت اداری نیاز به مشاوره آنلاین داشته باشید می توانید به شماره واتساپ  تهران مدافع  پیام بدهید و وقت مشاوره آنلاین خود را رزرو نمایید.

باید دقت داشته باشید که جلسه مشاوره آنلاین در گروه تهران مدافع رایگان نیست و مانند مشاوره حضوری مستلزم پرداخت هزینه است.

چت آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری

یکی دیگر از راه های مشاوره آنلاین در تهران مدافع، مشاوره رایگان حقوقی با چت در واتساپ است. می توانید به واتساپ پیام بدهید و سوال خود را مطرح کنید. می توانید از طریق همین شماره واتساپ مدارک خود را ارسال نمایید تا وکیل مشاور شما بتواند راهنمایی بهتری را در اختیار شما قرار دهد. در این روش می توانید سوالات خود را تایپ کرده و یا حتی در قالب VOICE  مطرح نمایید و پاسخ مقتضی را از وکیل متخصص موضوع خود دریافت نمایید.

تکمیل فرم طرح سوال

پر کردن فرم سوال در انتهای صفحه یکی دیگر از راه های مشاوره آنلاین می باشد. در این روش شما می توانید فرمی که در انتهای همین صفحه قرار دارد را پر کرده و سوال خود را در کادر مورد نظر تایپ کنید و به سرعت و در هر ساعت از شبانه روز پاسخ خود را در همین صفحه دریافت کنید. یکی از امتیازات این روش این است که سوال شما و پاسخ وکیل در معرض دید عموم قرار می گیرد و دیگر بازدیدکنندگان سایت نیز می توانند از سوال شما و پاسخ وکیل استفاده نمایند و از طرح سوالات تکراری جلوگیری شود.

مطلب مرتبط:  نمونه رای ضرب و جرح عمدی

مشاوره حضوری

بهترین راه مشاوره قطعا مشاوره حقوقی حضوری است. گروه وکلای تهران مدافع در تهران و در محله سعادت آباد واقع شده است.  برای مراجعه حضوری به دفتر تهران مدافع و ملاقات با وکیل متخصص می توانید به آدرس زیر مراجعه نمایید.

آدرس: تهران، سعادت آباد، بلوار دریا، خیابان صرافهای جنوبی، انتهای نفیسی غربی، پلاک ۷۲ طبقه چهارم.

برای رزرو وقت مشاوره حضوری بهتر است ابتدا با دفتر گروه وکلای تهران مدافع تماس بگیرید یا به شماره واتساپ دفتر پیام دهید و وقت مراجعه حضوری و مشاوره حقوقی حضوری خود را رزرو نمایید. مراجعه حضوری امتیازات فراوانی برای مراجعین دارد.

مواجهه حضوری با وکیل
بررسی دقیق مدارک
مشاوره کامل و پاسخگویی به همه سوالات
امکان پذیرش پرونده توسط وکیل

مرکز مشاوره حقوقی تلفنی تهران مدافع

تهران مدافع مرکز مشاوره حقوقی تلفنی برای رفاه حال شما عزیزان فراهم نموده است که می توانید در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز با آن تماس بگیرید و مشاوره حقوقی تخصصی از وکلای پایه یک دادگستری دریافت نمایید. تهران مدافع بهترین وکلای متخصص را گرد هم آورده و به نحوی برنامه ریزی نموده که در هر ساعت از شبانه روز بتوانید با وکیل متخصص موضوع، ارتباط داشته باشید.

چنانچه در روز و ساعت اداری نیاز به مشاوره حقوقی دارید می توانید با شماره « ۰۲۱۹۱۰۰۱۳۱۲ » تماس بگیرید و مشاوره دریافت نمایید

همچنین در خارج از ساعات اداری می توانید با شماره های زیر نیز تماس حاصل نمایید.

مزایای بهره گیری از مشاوره حقوقی رایگان تهران مدافع

بهره گیری از مشاوره حقوقی برای هر اقدامی که بار حقوقی دارد لازم است. چون ممکن است عدم دریافت یک مشاوره حقوقی ساده  کوتاه منجر به ورود خسارات جبران ناپذیر شود. گاه یک تماس کوتاه و دریافت یک مشاوره کوتاه حقوقی از وکیل پایه یک دادگستری می تواند مسیر اقدام را تغییر دهد و از صرف زمان و هزینه های بسیار زیاد جلوگیری نماید. اما اینکه از چه کسی مشاوره بگیریم یا با کجا برای دریافت مشاوره تماس بگیریم خود یک موضوع مهم است.

تهران مدافع بهترین وکلا را در تهران و کرج برای موضوعات و پرونده های مختلف گرد هم آورده است تا بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه نماید. مشاوره حقوقی با وکلای تهران مدافع مزایای زیادی برای مراجعین دارد که به مهمترین آنها اشاره می کنیم:

مشاوره با وکیل پایه یک متخصص موضوع
مشاوره حقوقی تلفنی رایگان
امکان چت با وکیل و دریافت مشاوره آنلاین
امکان مشاوره حضوری با بهترین وکلا
امکان برگزاری جلسه غیر حضوری
بررسی مدارک از طریق واتساپ
پشتیبانی ۲۴ ساعته حتی در روزهای تعطیل

مشاوره حقوقی در تهران مدافع

مشاوره حقوقی خانواده

امور مربوط به خانواده تقریبا پر تعدادترین پرونده های دادگستری هستند. به خصوص در سالهای اخیر میزان اختلافات خانوادگی به شدت افزایش یافته است. به نخوی که گفته می شود تقریبا از هر ۳ ازدواج یک مورد به طلاق ختم می شود. مسائل خانواده علی رغم اینکه ظاهر ساده ای دارند و بیشتر افراد فکر می کنند خود می توانند در دادگاه های خانواده وارد عمل شوند . این تصور اشتباه است و بارها مشاهده شده است که افراد بدون داشتن اطلاعات درست در زمینه قوانین و مقررات خانواده متحمل ضررهای جبران ناپذیری شده اند.

در رابطه با اموری مثل طلاق، طلاق توافقی، مطالبه مهریه، نفقه، اجرت المثل ایام زوجیت، حضانت فرزندان، ممنوع الخروجی همسر یا فرزندان، الزام به تمکین، اثبات یا نفی نسب و… می توانید به وکیل خانواده مراجعه نمایید.

گروه وکلای تهران مدافع یک تیم متخصص از وکلای خانواده را گرد هم آورده است تا بهترین خدمات را به شما مراجعین محترم ارائه کند. شما می توانید با شماره « ۰۲۱۹۱۰۰۱۳۱۲ » تماس بگیرید و به صورت رایگان مشاوره حقوقی خانواده دریافت کنید و با وکیل پایه یک دادگستری خانواده مکالمه کنید.

مشاوره حقوقی کیفری

امور کیفری اموری هستند که با جرم و جنایت و مجازات سر و کار دارند. همین امر حساسیت این موضوعات را تشدید می نماید. تصور کنید به دلیل عدم اطلاع صحیح از قوانین و روند دادگاه ها به حبس محکوم شوید. وکیل کیفری متخصص می تواند از بروز هرگونه اتفاق غیر قابل پیش بینی برای شما جلوگیری نماید.

وکلای متخصص پرونده های کیفری در تهران منافع آماده ارائه خدمات حقوقی از جمله مشاوره کیفری و قبول دعاوی و طرح شکایت کیفری می باشند. می توانید با شماره « ۰۲۱۹۱۰۰۱۳۱۲ » تماس بگیرید و از وکیل کیفری تهران مدافع مشاوره رایگان حقوقی دریافت کنید.

مشاوره حقوقی اداره کار

رابطه کارگر و کارفرما همیشه جزو روابط پر چالش است که هموار منشاء دعاوی متعدد حقوقی و کیفری می باشد. شکایت کارگر از کارفرما بابت مطالبه حقوق و مزایا، عیدی، سنوات، بیمه تامین اجتماعی، حوادث ناشی از کار، انواع مرخصی و… معمولا در اداره کار مطرح می شوند

از سوی دیگر کارفرما نیز در موارد متعددی از جمله غیبت و تاخیر غیر موجه کارگر، ایراد خسارات به کارفرما، اخراج کارگر، تعدیل قراردادکار و… از جمله مواردی است که برای حل و فصل آن می توانید به وکیل کارگر و کارفرما مراجعه نمایید.

برای مشاوره حقوقی اداره کار می توانید با شماره « ۰۲۱۹۱۰۰۱۳۱۲ » تماس حاصل نمایید.

در غیر ساعت اداری و یا روزهای تعطیل نیز می توانید با شماره « ۰۹۱۰۴۷۸۴۴۲۲ » تماس بگیرید و با وکیل متخصص اداره کار مشورت نمایید.

مطلب مرتبط:  آیا بیمه نکردن کارگران جرم است؟

مشاوره حقوقی انحصار وراثت

ارث، وصیت، تقسیم ترکه، مهر و موم ترکه، وصیت و…. از مسائل مهمی است که معمولا خانواده ها بعد از فوت یکی از عزیزانشان با آن برخورد می کنند و مشکلات عدیده ای را می تواند برای افراد ایجاد نماید. ممکن است اقدام بدون مشاوره دقیق و عدم اطلاع از قوانین و مقررات علاوه بر ایجاد خسارات متعدد و صرف زمان و انرژی زیاد موجب از دست رفتن اموال و یا عدم امکان بهره برداری از ترکه متوفی شود.

وکیل ارث و وصیت در تهران مدافع آماده ارائه مشاوره حقوقی انحصار وراثت و مسائل مربوط به ارث و وصیت می باشد. با شماره « ۰۲۱۹۱۰۰۱۳۱۲ »  و در روزهای تعطیل با ما تماس بگیرید.

مشاوره حقوقی وصول مطالبات

وصول مطالبات به معنای دریافت و وصول طلب از بدهکار می باشد. این بدهی می تواند به صورت های مختلفی از جمله قرض، رهن، قرارداد، چک، سفته، برات و… باشد. وکیل وصول مطالبات وکیلی است که راهکارهای مختلف قانونی را برای به دریافت مطالبات موکل به کار می گیرد.

می توانید برای مشاوره حقوقی وصول مطالبات با دفتر گروه وکلای تهران مدافع تماس بگیرید. « ۰۲۱۹۱۰۰۱۳۱۲ »

مشاوره حقوقی چک

چک همیشه از مسائل و مطالبات معمول مردم در دادگاه ها بوده است. به خصوص از ابتدای سال ۱۴۰۰ که چک ها صیادی وارد معاملات مردم شدند بی اطلاعی مردم از قوانین و مقررات چک بیشتر از گذشته خود را نشان داد و باعث ایجاد مشکلات متعددی برای مردم شد. مشاوره حقوقی چک، مطالبه وجه، گواهی عدم پرداخت، صدور چک پرداخت نشدنی، جلب به دلیل صدور چک بلا محل، مطالبه حقوقی یا کیفری چک و یا استفاده از اجرائیه ثبت برای مطالبه وجه چک از مسائلی است که برای اطلاع از آنها می توانید با وکیل چک برگشتی صحبت کنید.

مشاوره حقوقی مالیاتی

مالیات همیشه برای مردم و به خصوص صاحبان کسب و کارها چالش آفرین بوده است. بارها شده است که تشخیص اشتباه درآمد یم مؤدی مالیاتی موجب خسارت جبران ناپذیر به یک کسب و کار و یا اتمام فعالیت آن و یا حتی ممنوع الخروجی و حبس بدهکار مالیاتی شده است.

برای جلوگیری از مشکلات ناشی از مسائل مالیاتی با مشاور مالیاتی و وکیل جرائم مالیاتی تهران مدافع تماس بگیرید و مشاوره رایگان مالیاتی دریافت نمایید. ۰۲۱۹۱۰۰۱۳۱۲

مشاوره تنظیم قرارداد

تنظیم قرارداد یکی از فنی ترین مطائل حقوقی است که حتی بسیاری از وکلا نیز در آن تخصص لازم را ندارند. تنظیم قرارداد تخصصی است که با مطالعه فراوان و تجربه سالیان و تنظیم قراردادهای متعدد کسب می شود. لذا باید با وکیل قرارداد برای این امور مشورت نمود.

دپارتمان تنظیم قرارداد گروه تهران مدافع بهترین وکلای متخصص تنظیم قرارداد را به شما معرفی خواهد نمود. برای مشاوره حقوقی تنظیم قرارداد با شماره « ۰۲۱۹۱۰۰۱۳۱۲ »تماس حاصل نمایید.

سوالات متداول درباره تهران مدافع

آیا مشاوره حقوقی تلفنی در سایت شما شامل هزینه میشود؟

خیر شما برای تماس تلفنی با ما و گرفتن مشاوره تلفنی هیچ هزینه ای پرداخت نمیکنید و ما زکات علم خود را پرداخت میکنیم.

پس از تماس برای طرح موضوع خود چه مقدار زمان داریم تا سوال خود را بپرسیم؟

شما ۳۰ دقیقه فرصت دارید سوال های خود را بپرسید وپاسخ مورد نظر را بگیرید و د صورت نیاز به مشاهده مدارک شما جهت ارسال مستندات به واتساپ با شما هماهنگ می شویم.

شما در چه حوزه مشاوره می دهید؟

گروه وکلای تهران مدافع در کلیه زمینه های حقوقی دارای وکیل متخصص است و پس از مشخص شدن موضوع شما به وکیل مربوطه وصل می شوید و در صورت عدم رضایت می توانید مشاور خود را تغییر دهید.

آیا امکان مشاوره حقوقی حضوری نیز داریم؟

بله در صورت نیاز به مشاوره حضوری برای شما جلسه فیکس می شود تا با وکیل متخصص خود مشاوره داشته باشید.

سوالات پرتکرار حقوقی

آیا مستاجر می تواند دعوای رفع تصرف عدوانی را طرح نماید؟
بله اشخاصی که به نوعی نمایدگی از امالک در تصرف دارند اعم از مباشر، متولی، خادم و مستاجر می تواند اقدام نمایند.

آیا در صورتی که ملک مشاعی در تصرف یک نفر از مالکین باشد امکان تخلیه و تحویل شریک دیگر وجود دارد؟
خیر در صورتی که ملک به صورت مشاعی باشد پس از تخلیه ملک به شریک دیگر مانند سایر پرونده های خلع ید تحویل داده نمی شود.

آیا در صورتی که بین شرکا ملک مشاع تقسیم نامه وجود داشته باشد امکان خلع ید وجود دارد؟
خیر در صورت وجود تقسیم نامه امکان دادخواست خلع ید وجود ندارد.

خسارت تاخیر تادیه چک از چه زمانی محاسبه می گردد؟

از تاریخ صدور گواهی عدم پرداخت

چک تا چه زمانی دارای اعتبار است؟

چک به طور دائم دارای اعتبار است و با گذشت زمان تنها امتیازاتی که قانون بدان داده از بین می رود و در نهایت به عنوان یک سند عادی قابل مطالبه می شود.

حضانت فرزندان تا چه زمانی با مادر است؟

حضانت پسر و دختر تا ۷ سالگی با مادر است و پسر بعد از ۷ سالگی تا ۱۵ سالگی و دختر از ۷ سال تا ۹ سالگی حضانتشان با پدر است و پس از آن از سن حضانت خارج می شوند.

گروه وکلای تهران مدافع دارای وکلایی با تخصص حوزه های مختلف است که نسبت به موضوع شما مجرب بوده و به صورت تلفنی مشاوره کامل و دقیق میدهند و ما باور داریم این زکات علم ماست و بی هیچ دریغی به هموطنانمان مشاوره میدهیم.

کافی است با ما تماس بگیرید…

گروه وکلای تهران مدافع پیشرو در خدمات رایگان حقوقی

4.3/5 - (66 امتیاز)

اشتراک در شبکه اجتماعی

اشتراک در
فیسبوک
اشتراک در
توییتر
اشتراک در
واتساپ
اشتراک در
تلگرام

اشتراک گذاری مطلب

تمام حقوق برای موزیک اس ام اس ❤️ محفوظ بوده . کپی برداری از مطالب سایت با ذکر منبع و درج لینک مانعی ندارد.