آهنگ زانتیا شوتی

بهترین و شوتی ترین آهنگ های شوتی سواری اهنگ شوتی سواران elx معروف اینستاگرام شوتی سوار زانتیا 405 پارس elx
آهنگ زانتیا شوتی

این بار بشنوید دانلود آهنگ های شوتی با لینک مستقیم و پخش آنلاین همراه لینک اصلی mp3

شما میتوانید با مراجعه به ادامه مطلب آهنگ های شوتی رو با لینک پرسرعت مستقیم دانلود و گوش دهید

Download Song sonti

به روز رسانی شد …

ترانه های شوتی

شوتی کیست و چیست!!@@؟؟؟

شاید تابه‌حال اصطلاحاتی مانند ماشین شوتی و شوتی‌گری را شنیده باشید. شوتی پدیده‌ای است که در آن افراد با استفاده از خودروی سواری به قاچاق کالا یا انسان می‌پردازند. خودروهای سواری که از آنها برای قاچاق استفاده می‌شود، ماشین شوتی نام دارند. اصطلاح شوتی برای مردم استان‌های جنوبی، جنوب غربی و شرق کشور اصلاحی آشناست؛ استان‌هایی مانند بوشهر، خوزستان، لرستان و سیستان و بلوچستان. در ادامه با کار خودروهای شوتی، دلایل پیدایش این پدیده، نحوه شناسایی این خودروها و مجازات‌هایی که برای این افراد در نظر گرفته شده است، آشنا می‌شویم.

روشی اسان برای شناختن ماشین شوتی سواران

خودروهای شوتی برای افزایش سرعت، قابلیت حمل بار زیاد و شناسایی‌نشدن دستکاری می‌شوند. یکی از مشخصه‌های ماشین شوتی این است که کمک‌‌فنرهای عقب آن از حد استاندارد بالاتر است. اما چرا کمک‌فنرها را بالا می‌برند؟ زیرا در حالت عادی وزن زیاد بار موجب می‌شود که شاسی خودرو از حد مجاز پایین‌تر برود و ظاهر خودرو غیرطبیعی به نظر برسد بنابراین کمک‌فنرهای عقب را دستکاری می‌کنند تا زمانی که خودرو بار زیادی حمل می‌کند، ارتفاع آن از عقب عادی به نظر می‌رسد. اگر در جاده‌ها خودروهایی مانند پژو ۴۰۵ و پارس را دیدید که قسمت انتهایی‌شان ارتفاع زیادی دارد و با سرعت بسیار زیادی حرکت می‌کنند، به احتمال زیاد آن خودرو یک ماشین شوتی است.

خطرات برای شوتی ها
راننده های این خودروها، به معنای واقعی، جان بر کف هستند‌‌. به این معنی که هیچ مانعی سد راهشان نمیشود، مگر تصادف یا شلیک پلیس. دیوانه وار رانندگی میکنند و سالیانه تعداد زیادی از آنها، در جاده ها کشته میشوند. در حال حاضر آنقدر این خودروها زیاد شده اند که سیستم کاری شان تغییر کرده و گروهی فعالیت میکنند. چندین خودرو با هم شروع به حرکت میکنند و وقتی به چند صد متری پلیس راه میرسند، متوقف میشوند. وقتی دیده بان، که از قبل در کنار پلیس راه ایستاده، دستور امن بودن جاده را داد، شروع به حرکت میکنند.


اهنگ شوتی کردی آوات بوکانی ماوه یه که ناتبینم


[گرگ باش].

آهنگ های شوتی 4.3/5 - (739 امتیاز)

اشتراک گذاری مطلب

تمام حقوق برای موزیک اس ام اس ❤️ محفوظ بوده . کپی برداری از مطالب سایت با ذکر منبع و درج لینک مانعی ندارد.