بیوگرافی شهید سجاد امیری

خانه/اخبار ایران و جهان/علت شهادت شهید سجاد امیری یکی از بسیجیان حافظ امنیت چه بود؟ اخبار ایران و جهاناخبار مهمعلت شهادت شهید سجاد امیری یکی از بسیجیان حافظ امنیت چه بود؟21 خرداد 1402 زمان مطالعه یک دقیقه

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره علت شهادت شهید سجاد امیری یکی از بسیجیان حافظ امنیت چه بود؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

دلیل به شهادت رسیدن شهید سجاد امیری در کرمانشاه چه بود؟

در پی درگیری رزمندگان سپاه کرمانشاه با اشرار مسلح در یکی از شهرک‌های حاشیه شهر‌، یکی از بسیجیان حافظ امنیت به نام سجاد امیری به شهادت رسید.

به گزارش باغستان نیوز؛ پاسدار مدافع امنیت «سجاد امیری» در استان کرمانشاه در حین انجام مأموریت به شهادت رسید. تلاش برای دستگیری اشرار مسلح ادامه دارد.

گفتنی است، استان کرمانشاه از استان‌های غربی به‌شمار می‌آید که با کشور عراق مرز مشترک دارند و این استان از شمال به استان کردستان، از جنوب به استان لرستان و ایلام، از شرق به استان همدان و از غرب به استان‌های دیاله و حلبچه در کشور عراق محدود می‌شود.

روحش شاد و یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

لینک کانال باغستان نیوز در ایتالینک کانال باغستان نیوز در آیگپلینک کانال باغستان نیوز در بلهلینک کانال باغستان نیوز در گپامتیاز این مطلب:

دریافت لینک کوتاه این مطلب

کپی کن!

کپی شد!

فیسبوک

توییتر

لینکداین

تامبلر

پینتریست

Reddit

VKontakte

واتس آپ

تلگرام

اشتراک گذاری با ایمیل

چاپ

اشتراک گذاری مطلب

تمام حقوق برای موزیک اس ام اس ❤️ محفوظ بوده . کپی برداری از مطالب سایت با ذکر منبع و درج لینک مانعی ندارد.