چگونه انلاین بودن اینستا را فعال کنیم

شما در اینستاگرام می توانید به راحتی بفهمید که دوستان شما چه زمانی در اینستاگرام فعال بوده اند و یا هم اکنون در اینستاگرام فعال هستند...

آموزش کامل فعال و غیرفعال کردن انلاین بودن در اینستاگرام

اگر تاکنون در تلگرام فعالیت کرده باشید، حتما می دانید که تلگرام قابلیتی دارد که مشابه آن به نام انلاین بودن در اینستاگرام وجود دارد که به وسیله ی آن می توانید بفهمید که دوستان شما در چه ساعتی در تلگرام حضور داشته اند و یا می توانید بفهمید که دوستانتان در حال حاضر در تلگرام انلاین هستند یا نه!!! این قابلیت نه تنها برای تلگرام بلکه برای دیگر برنامه‌های اجتماعی نیز وجود دارد با این حال اینستاگرام در ابتدا این قابلیت را در اختیار کاربران خود قرار نداده بود. بعد از مدت ها اینستاگرام ان قابلیت را اضافه کرد. هم اکنون به راحتی می توانید بفهمید که دوستانتان چه ساعتی در اینستاگرام فعالیت کرده اند. یا این که همین الان در اینستاگرام حضور دارند یا نه؟؟؟

اینستاگرام در حال حاضر قابلیت مشاهده انلاین بودن را برای ما فعال کرده است. اما با این حال محدودیت‌هایی دارد. از نظر من قابلیت مشاهده انلاین بودن در تلگرام بسیار قوی تر از اینستاگرام است. در اینستاگرام شما تنها می توانید موقعیت افرادی را ببینید که با آن ها ارتباط داشته اید. در واقع حتما باید در قسمت دایرکت به ان ها پیامی را ارسال کرده باشید.

قابلیت مشاهده انلاین بودن در اینستاگرامابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.به قسمت دایرکت ها بروید.در آن جا می توانید ببینید که چه افرادی در حال حاضر انلاین هستند.البته من باز هم تاکید می کنم که برای مشاهده ی این که ببینید فرد مورد نظر شما انلاین است یا نه حتما باید با او در دایرکت ارتباط گرفته باشید.در دایرکت در کنار پروفایل همه یک دایره ی کوچک قرار دارد که زمانی که شخصی انلاین می شود، این دایره ی بی رنگ به رنگ سبز در می آید.تمامی موارد در تصاویر به صورت جزئی نمایش داده شده اند.

 

قابلیت مشاهده زمان حضور در اینستاگرام

شما در اینستاگرام می توانید ببینید که کاربر مدنظر شما چه ساعتی در اینستاگرام حضور داشته است؟

برای این که ببینید ابتدا باید وارد بخش دایرکت های خود شوید.در بخش دایرکت زمانی که پروفایل دوستان خود را نگاه می کنید می بینید که در زیر نام‌ها گاها نوشته هایی وجود دارد که در این جا تعدادی از ان‌ها را معنا می کنیم.Active now: این نوشته زمانی نمایش داده می شود که دایره ی کنار نام کاربر سبز می شود. در واقع بدین معناست که کاربر هم اکنون انلاین است.
Active 5 min ago: کاربر 5 دقیقه ی پیش فعال بوده است.
Active 1h ago: کاربر یک ساعت پیش فعال بوده است.
کاربرانی نیز وجود دارند که شما نمی توانید تاریخ حضور آنان در اینستاگرام را ببینید. این کاربران اقدام به غیرفعالسازی نمایش فعالیت‌های خود کرده اند که در ادامه ی مقاله آن رو به صورت کامل شرح می دهیم.

مقاله پیشنهادی: چگونه بفهمیم چه کسی ما را آنفالو کرده است؟

قابلیت غیرفعالسازی نمایش فعالیت‌ها در اینستاگرام

احتمالا این قابلیت را می شناسید، چرا که این قابلیت در تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی نیز وجود دارد. با فعال سازی این قابلیت در واقع اجازه نمی دهید که کسی ببیند؛ شما چه زمانی در اینستاگرام مشغول فعالیت بوده اید!!! و البته این یک رابطه ی دو طرفه است. در واقع شما هم دیگر نمی توانید ببینید که دوستانتان چه زمانی در اینستاگرام فعال بوده اند.

برای این کار ابتدا وارد حساب اینستاگرام خود شوید.وارد صفحه ی پروفایل خود شوید.به بخش تنظیمات بروید.به بخش privacy بروید.گزینه ی activity status را انتخاب کنید.گزینه ی show activity status را انتخاب کنید.با انتخاب این گزینه هم اکنون زمان حضور شما در اینستاگرام از فالوورها و فالووینگ‌هایتان مخفی خواهد ماند و همچنین دیگران نیز نمی توانند زمان حضور شما در اینستاگرام را ببینند.

 

جمع بندی

در این مقاله قابلیت مشاهده انلاین بودن در اینستاگرام به صورت کامل شرح داده شده است. این قابلیت برای شما وجود دارد که بتوانید زمان حضور دیگران در اینستاگرام را ببنید و همچنین دیگران زمان حضور شما را ببینند. همچنین شما می توانید این قابلیت را لغو کنید.

اشتراک گذاری مطلب

تمام حقوق برای موزیک اس ام اس ❤️ محفوظ بوده . کپی برداری از مطالب سایت با ذکر منبع و درج لینک مانعی ندارد.