سایت شماره مجازی رایگان

سایت شماره مجازی رایگان چیست؟دنبال ساده‌ترین راه دستیابی به شماره مجازی هستید؟ این مقاله را بخوانید تا با سایت‌های شماره مجازی آشنا شوید.

احتمالا بارها تصمیم گرفته‌اید برای ورود و عضویت در سایت‌ها یا اپلیکیشن‌های مختلفی که هر روز تعدادشان بیشتر می‌شود و در بازار جهانی هستند یک شماره غیر ایرانی برای خود تهیه کنید. ارزان‌ترین و بی دردسرترین نوع این شماره‌ها شماره‌های مجازی هستند. که می‌توان آن‌ها را از سایت‌هایی نظیر نامبرلند تهیه کرد. با انتخاب یک سایت شماره مجازی رایگان یا غیر رایگان می‌توانید به شماره مجازی معتبری دست یابید. در ادامه بهترین سایت‌های ایجاد شماره مجازی را به شما معرفی می‌کنیم.

عناوین مقاله

از چه راه‌هایی می‌توان شماره مجازی به دست آورد
مزایای سایت شماره مجازی
معرفی سایت‌های شماره مجازی رایگان و غیر رایگان
معایب سایت شماره مجازی رایگان
خرید شماره مجازی ارزان از نامبرلند

از چه راه‌هایی می‌توان شماره مجازی به دست آورد

شماره مجازی را می‌توان از اپلیکیشن‌ها یا سایت‌ها به دست آورد. هم از طریق سایت شماره مجازی می‌توان به ساخت شماره مجازی اقدام کرد و هم از طریق اپ شماره مجازی. سایت شماره مجازی رایگان یا غیر رایگان گزینه مناسب‌تری برای به وجود آوردن یک شماره مجازی است.  چرا که این شماره‌ها معتبرتر هستند. خرید آن‌ها ساده تر است و دردسر کمتری هم دارد. لذا پیشنهاد می‌شود که به بررسی دقیق سایت‌های شماره مجازی بپردازید. خرید از سایت‌های شماره مجازی خارجی برای ایرانی‌ها سخت است. قیمت بالای ارز، مشکل پرداخت اینترنتی به سایت‌های خارجی برای ایرانی‌ها جز این مشکلات هستند.

مزایای سایت شماره مجازی

دسترسی به سایت شماره مجازی رایگان ممکن نیست اما سایت های غیر رایگان شماره مجازی شماره‌های زیاد و ارزانی دارند. بر خلاف بسیاری از اپ‌ها که محدود به آمریکا و کانادا هستند. سایت می‌تواند بالای 100 کشور جهان در آسیا، اروپا و آفریقا را پوشش می‌دهد. اپراتورهایی که برای سایت‌ها شماره عرضه می‌کنند عموما متنوع و متعدد هستند. مخاطب دامنه انتخاب دارد. می‌تواند از اپراتورها و کشورهای مختلف خرید کند. به همین دلیل اگر شماره‌ای کار نکرد سریع می‌تواند گزینه دیگری را تست کند.

خرید شماره مجازی

سایت بر خلاف اپ نه سختی دانلود را دارد، نه سختی نصب و فعال کردن. خیلی سریع لینک سایت را وارد می‌کنید و وارد صفحه فروش می‌شوید. سایت‌ها پشتیبانی قوی نیز دارند که در صورت بروز مشکل به شما کمک می‌کند.

همچنین یک سایت فروش شماره مجازی می‌تواند طبقه بندی کند. به این معنا که شماره‌هایی را که مختص یک سرویس عرضه می‌کند، نشان شما بدهد. مثلا اگر بخواهید یک شماره دیسکورد، اپل ایدی، جی‌میل یا وی کی را بخرید شماره‌های ویژه آن در پنل سایت قرار می‌گیرند. به طور کلی خرید از سایت کمتر وقت می‌گیرد و در صورت مشکل دار بودن شماره مزایایی چون عودت وجه یا پشتیبانی را نیز دارد. همچنین چون به شماره کشورهای بیشتری دسترسی دارید به راحتی می‌توانید سرویس‌های گوناگونی را انتخاب کنید. مثلا اگر قصد ثبت نام در وی کی را دارید صرف با شماره مجازی روسیه است و اگر قصد ثبت نام در دیسکورد را دارید صرف با شماره مجازی کانادا یا کشورهای مشابه است.

معرفی سایت‌های شماره مجازی رایگان و غیر رایگان

سایت شماره مجازی خارجی

ساخت شماره مجازی رایگان خارجی

توویلیو(twilio)

توویلیو یا twilio یکی از سایت‌های معروف عرضه شماره مجازی است. البته خدمات توویلیو فقط به فروش شماره مجازی محدود نمی‌شود. تویلیو مثل اکثر سایت‌های شماره مجازی از کشورهای زیادی پشتیبانی می‌کند. برزیل، کامبوج ، کرواسی میان کشورهای تحت پوشش تویلیو هستند. اگر برای اولین بار به twilio می‌روید باید با کلیک بر روی sign up در آن ثبت نام کنید. پس از ثبت نام و ورود می‌توانید درخواست شماره کنید. پس از درخواست شماره یک شماره به شما پیشنهاد داده می‌شود که در صورت تمایل می‌توانید آن را عوض کنید. می‌توانید کشور یا ایالت مورد نظر را تغییر دهید و نوع خدمت رسانی شماره را تعیین کنید. منظور از نوع خدمت رسانی شماره پیام متنی، صوتی و … است. پس از آن شماره را دریافت کنید.

نکسمو(nexmo)

در nexmo هم شما می‌توانید به خرید شماره اقدام کنید. فقط کافیست از بخش build & manage وارد numbers شوید و روی buy number کلیک کنید. کشور و نوع شماره را انتخاب کنید و برای پرداخت اقدام نمایید.

Plivo (پلیوو)

پلیوو نیز از سایت‌های ارائه شماره مجازی است. روی get started کلیک کنید و خرید شماره مجازی را آغاز کنید. پلیوو امکاناتی نظیر اس ام اس و پیام صوتی را برای شما ارائه می‌کند.

تلنیکس  (telnyx)

تلنیکس خدمات متعددی از جمله فروش شماره‌های بین‌المللی را انجام می‌دهد. شماره 145 کشور جهان در تلنیکس وجود دارند. تلنیکس این شماره‌ها را برای ارتقای کسب و کارهای مختلف به فروش می‌رساند. همیچن API متن و فایل صوتی هم در تلنیکس انجام می‌گیرد. به همین دلیل تلنیکس یک سایت شماره مجازی رایگان بسیار محبوب است.

سینچ  (sinch)

Sinch هم از سایت‌هاییست که برای شما امکان پیام رسانی، و احراز هویت از طریق شماره مجازی را فراهم می‌کند.

کال فایر (callfire)

کال فایر سه نوع از قیمت گذاری را انجام می‌دهد. callfire هم خدمات مخابراتی نظیر فروش شماره مجازی را انجام می‌دهد.

تکست مجیک (Text magic)

حوزه کاری تکست مجیک پیام‌های متنی است. این سایت تا کنون 15 میلیون ارسال پیام موفق را انجام داده، که 95 درصد پیام‌هایش زیر سه دقیقه ارسال شده‌اند.

سایت شماره مجازی داخلی(ایرانی)

نامبرلند معتبرترین سایت شماره مجازی در ایران است. امروزه هیچ سایت ایرانی نیست که شماره مجازی رایگان را به مخاطب ارائه دهد. اما شماره مجازی‌های اختصاصی و معتبری در ایران عرضه می‌شود که قیمت ناچیزی دارند و شما می‌توانید با شعاع قیمتی از چند هزار تومان تا چند میلیون تومان برای به دست آوردن شماره مجازی اقدام کنید.

در نامبرلند با کارت بانکی ایرانی خود و شماره موبایلتان می‌توانید به سادگی ثبت نام کنید و به شماره ده‌ها کشور ویژه ده‌ها سرویس دسترسی داشته باشید. این شماره‌ها، شماره‌های عادی یکبار مصرف، شماره‌های اجاره ای و شماره‌های دائمی خرید شماره‌ مجازی دائمی گوگل ویس را شامل می‌شود.

معایب سایت‌های شماره مجازی رایگان

معایب سایت شماره مجازی رایگان

سایت شماره مجازی رایگان وجود ندارد، در واقع همه آنها برای خدمات پولی از مشتری مطالبه می‌کنند.اکثر سایت‌هایی که در حوزه شماره مجازی فعال هستند. نیاز به پرداخت هزینه دارند و مشمول شماره مجازی رایگان نمی‌شوند. این پرداخت‌ها هم اکثرا دلاری است. علاوه بر این بسیاری از این سایت‌ها با آی.پی ایران همکاری نمی‌کنند و ثبت نام در این‌ها با مشخصات ایران سخت است. و برای ثبت‌نام اینها باید مشخصات کشورهای دیگر را وارد کنید. به همین دلیل کاربران ایرانی نمی‌توانند به خوبی در این سایت‌ها ثبت نام کنند. برای برخی از این سایت‌ها ابتدا باید یک هزینه ورودی ماهانه داد و وارد سایت شد که برای کاربران ایرانی سخت است. بهتر است از سایت‌های داخلی استفاده شود که هم مطمئن‌تر هستند و دارای ای نماد و پشتیبانی نیز می‌باشند.

خرید شماره مجازی ارزان از نامبرلند

سایت شماره مجازی رایگان جای بهتری برای به دست آوردن شماره مجازی از طریق اپ است اما به راحتی پیدا نمی‌شود. سایت‌های مختلفی خدمات متنوعی در حوزه شماره مجازی ارسال می‌کنند. این خدمات، گوناگون است کشورهای مختلفی را تحت پوشش قرار می‌دهد و کشورهای مختلفی توسط اینها عرضه می‌شود. نوع پرداخت این سایت‌ها هم متنوع است. بعضی عضویت ماهانه می‌گیرند و برخی پرداخت به ازای شماره را اجرا می‌کنند. برای پرداخت به این سایت‌ها باید از کارت بانکی معتبر خارجی استفاده کنید.

اشتراک گذاری مطلب:
اشتراک گذاری مطلب

تمام حقوق برای موزیک اس ام اس ❤️ محفوظ بوده . کپی برداری از مطالب سایت با ذکر منبع و درج لینک مانعی ندارد.