اینستا ایکس اصلی

دانلود اینستاایکس جدید رایگان، دانلود آخرین نسخه Insta X برای اندروید، آپدیت جدید اینستا ایکس 2022 نسخه نامحدود با لینک دانلود مستقیم

دانلود اینستا ایکس نسخه جدید Insta X اندروید

اینستا ایکسInsta X نام نسخه غیر رسمی اما بسیار جامع و پرکاربرد اینستاگرام است که در آن میتوان یک سری از محدودیت های نسخه اصلی را برطرف کرد. این برنامه با تلاش تیمی از برنامه نویسان کشورمان طراحی شده و توانسته با قابلیت های خاص خود، در کنار یا به جای اینستاگرام اصلی دستگاه های اندرویدی نصب شود. اینستا ایکس دارای سیستم آنفالویاب خودکار است و لیست افرادی که شما را دنبال نمی کنند را هشدار می دهد.

از جمله نقاط قوت این برنامه، داشتن حالت روح است که از آن میتوانید برای مواقعی که قصد دارید لایو یا استوری دیگران را به صورت ناشناس تماشا کنید کاربرد دارد به طوری که نامتان در لیست مشاهده کنندگان ثبت نشود. یا اینکه پیام های موجود در دایرکت را بدون علامت سین شدن، بخوانید. همچنین در شب و نور کم حالت تاریک آن فعال میشود تا از خستگی چشم ها جلوگیری کند.

اگر دغدغه مصرف اینترنت دارید میتوانید از تنظیمات برنامه حالت ذخیره داده را فعال کنید تا از پخش خودکار فیلم و کلیپ ها در صفحه فید یا اکسپلور جلوگیری شود و از این طریق میزان زیادی از مصرف نت خود را بکاهید. شما میتوانید بدون نیاز به برنامه های جانبی، عکس و فیلم های پست دیگران را از داخل برنامه دانلود کنید. کپشن و کامنت های دیگران را در کلیپ بوردتان کپی کنید و یا آنها را به سادگی در صفحه خود بازنشر کنید. شما میتوانید جدیدترین نسخه برنامه اینستا ایکس را به صورت رایگان با لینک مستقیم از همین صفحه دانلود و نصب کنید.

ویژگی های اپلیکیشن اینستا ایکس اندروید :

بسیار کاربردی برای استفاده از اینستاگرام
کاور هایلایت ویژه برای دسترسی بهتر به موضوعات
امکان دانلود آن در قسمت های مختلف برنامه
امکان دانلود تمامی اطلاعات اعم از عکس، داستان ها، فیلم ها
به صورت زنده، فیلم های IGTV را دانلود کنید
جلوگیری از پخش خودکار ویدیوها برای کاهش مصرف اینترنت
فونت زیبا برای ایجاد حالت تاریک برای استفاده در شب
بسیاری از عملکردهای کاربر پسند دیگر …

دانلود تیک تاک
دانلود اینستاگرام پرو
دانلود سانیستا
دانلود لایکی
اشتراک گذاری مطلب

تمام حقوق برای موزیک اس ام اس ❤️ محفوظ بوده . کپی برداری از مطالب سایت با ذکر منبع و درج لینک مانعی ندارد.