دانلود ایرانفلیکس

دانلود iranflix - برنامه ایران فلیکس اندروید به همراه آموزش کامل ویدویی نصب و فعال سازی این اپلیکیشن برای تماشای آنلاین و دانلود فیلم و سریال

دانلود iranflix – برنامه ایران فلیکس اندروید: یکی از بهترین برنامه پلیرفیلم و آهنگ که در حال حاضر وجود دارد و میتوانید بروز ترین و جدید ترین فیلم و سریال ها را در آن مشاهده کنید ، ایران فلیکس iranflix می باشد که در ادامه قصد معرفی آنرا داریم.با ما همراه باشید.

این برنامه ی جذاب دارای ویزگی های بسیاری می باشد و از محبوبیت بالایی برخوردار است و کاربران بسیاری دارد برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر تا انتهای این نوشته همراه ما باشید.

آنچه در این مطلب خواهید خواند پنهان 1 معرفی ایران فلیکس iranflix 2 ویژگی های برنامه ایران فلیکس اندروید 3 اپلیکیشن های مشابه ایران فلیکس iranflix 4 اطلاعات جزئی اپلیکیشن اندروید ایرانی فلیکس 5 نحوه ی نصب و فعال سازی iranflix 6 ویدیوی آموزش نصب و فعال سازی ایران فلیکس iranflix
معرفی ایران فلیکس iranflix

بهتر است تا قبل از دانلود برنامه ایران فلیکس اندروید ، بدانید این برنامه کاربردی اندروید اصلا چیست و چه کاربردی دارد.شما قطعا امروزه برای تماشای فیلم و سریال های جدید و بروز دنیا آن هم بصورت دوبله شده نمیتوانید از تلویزیون استفاده کنید.چرا که قطعا تلویزیون همواره فیلم های جدید را نشان نمیدهد و یا اینکه ممکن است زمانی به پخش فیلم بپردازد که شما اصلا در آن تایم مشغول بوده و امکان تماشای آنرا نداشته باشید.

بنابراین همواره به دنبال اپلیکیشینی هستیم تا بتواند برای ما به دانلود ، تماشای آنلاین و بصورت دوبله شده در هر زمانی بپردازد.ما برنامه ایران فلیکس iranflix را به شما معرفی خواهیم کرد که با این نرم افزار میتوانید به راحتی و بدون دردسر به تماشای فیلم مورد علاقه ی خود بپردازید.

یکی از مهم ترین و جذاب ترین نکات برنامه ایران فلیکس iranflix اندروید این است که در هنگام تماشای فیلم ، هرگز با تبلیغات مواجه نمی شوید که این نکته بسیار حائز اهمیت بوده و قطعا بسیاری از دوستان را از وجود تبلیغات در هنگام تماشای فیلم آزرده میکند.شما حتی در بهترین وب سایت ها همچون یوتیوب هم تبلیغات در هنگام تماشای فیلم و سریال را مشاهده خواهید کرد.

نکته ی مثبت دیگری که در ایران فلیکس iranflix وجود دارد ، این است که شما بعد از دانلود فیلم دیگر نیازی یه اتصال به اینترنت نداشته و میتوانید به راحتی بعد از دانلود به تماشای فیلم بصورت آفلاین بپردازید.

نکته ی قابل توجه دیگر ایران فلیکس iranflix اندروید این است که به دلیل وجود این اپلیکیشن در ایران شما میتوانید فیلم ها و سریال های خود را با ترافیک نیم بها تماشا کنید.

ویژگی های برنامه ایران فلیکس اندروید

قبل از دانلود برنامه ایران فلیکس اندروید iranflix بهتر است تا با تمامی امکانات و ویژگی های این نرم افزار کاربردی به طور کامل آشنا شوید.

امکان جستجوی فیلم و سریال مورد علاقه ی خودوجود دوبله برای فیلم و سریال های خارجیامکان انتخاب دوبلر مورد علاقه ی خود برای هر فیلمامکان وجود زیرنویس و تماشای فیلم بصورت زبان اصلی در صورت علاقه مند نبودن به دوبلهوجود دسته بندی های متنوع جهت تماشا و انتخاب فیلم مورد نظر خودامکان مطالعه ی جدید ترین اخبار درمورد فیلم و سریالهاامکان اشتراک گذاری آنهاتماشای بیوگرافی بازیگران و شخصیت های هر فیلمبروزترین و جدید ترین سریال ها و فیلم ها ایرانی و خارجیامکان تماشای آنلاین و یا دانلودعدم وجود تبلیغات هنگام تماشای فیلموجود تریلر فیلمهایی که در حال ساخت بوده و هنوز عرضه نشده انددرصورت علاقه مند بودن میتوانید لیستی از فیلم و سریال های مورد علاقه ی خود را ایجاد کنید.گرافیک جذابپر سرعترابط کاربری آسان و به راحتی قابل استفاده می باشد.امکان جستجوی فیلم ها بر اساس جدیدترین ها ، رتبه کاربر ، رتبه IMDB ،سال و بازدیدامکان مشاهده ی مشخصات کامل هر فیلم از جمله نام بازیگران ، کشور سازنده ، خلاصه داستان  ، نام کارگردان ، نوع ژانر و غیرهامکان درج کامنت جهت بررسی نظر کاربران در مورد فیلم و سریالها
اپلیکیشن های مشابه ایران فلیکس iranflix

بسیاری از دوستان به هر دلیل ممکن است از این نرم افزار خوششان نیاید که بر اساس سلیقه ی شخصی آنها می باشد.بنابراین ما در ادامه برنامه هایی را معرفی میکنیم که کاملا مشابه این امی باشد.

1- دانلود اپلیکیشن آنتن Anten 3.1.3 – پخش زنده شبکه های تلویزیونی و مسابقه فوتبال

2- دانلود telewebion 3.4 – برنامه پخش زنده فیلم و سریال شبکه های ایران

3- Filimo – دانلود جدیدترین نسخه برنامه فیلیمو برای اندروید

4- دانلود دیجیتون : نمایش کارتون ، انمیشن و موزیک

5- Terrarium TV Premium 1.9.10 –  دانلود نرم افزار تماشای آنلاین فیلم رایگان

اطلاعات جزئی اپلیکیشن اندروید ایرانی فلیکس

قبل از دانلود برنامه ایران فلیکس اندروید بهتر است تا اطلاعات جزئی این برنامه را مشاهده کرده تا در صورت مطابقت با سیستم مورد نیاز و علاقه مندی خود آنرا دانلود نمایید.

دسته بندی : سرگرمی – فیلم و سریالامتیاز در گوگل پلی : 4.7حجم برنامه : 34 مگابایت
نحوه ی نصب و فعال سازی iranflix

1-برای نصب و فعال سازی این برنامه باییستی در گام اول از طریق لینک زیر ، اقدام به دانلود نمایید.

2-سپس در گام بعدی بعد از نصب و فعال سازی بایستی زبان فارسی را انتخاب کنبد.

3-سپس از شما تایید قوانین را میخواهد که به روی آن کلیک میکنید.

4-در گام بعدی یک سوال امنیتی از شما میپرسد مثلا جمع دو عدد 5 و 5 می شود چند!

5-حال در قدم پنجم مجددا از شما تایید قوانین و سیاست حفظ حریم خصوصی را میخواهد که بایستی به روی گزینه ی Accept کلیک کنید.

6-بعد از این مرحله میتوانید به راحتی وارد این اپلیکیشن شده و از آن لذت ببرید.

ویدیوی آموزش نصب و فعال سازی ایران فلیکس iranflix

هم چنین شما میتوانید جهت مشاهده ی فیلم و تریلر تمامی بازی و اپلیکیشن های جدید و بروز دنیا پیج اینستاگرام ما را به آدرس p30.plus دنبال کنید.

توجه! لینک دانلود به دستور دبیرخانه کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرنامه حذف شد.

 

تغییرات آخرین نسخه برنامه

اشتراک گذاری مطلب

تمام حقوق برای موزیک اس ام اس ❤️ محفوظ بوده . کپی برداری از مطالب سایت با ذکر منبع و درج لینک مانعی ندارد.