پرچم ال جی بی تی

جوراب رنگین کمان معروف به جوراب رنگی رنگی نماد همجنس گرایی در ایران و اشتباه پرچم همجنسگرایان و خریداران جوراب جوراب گی پرچم همجنس بازان

دانشکده جوراب بافیپرچم همجنسگرایان در جوراب مردم ایران (اشتباه عجیب ) – گی با جوراب 🌈 🏳‍🌈 ۲۶/۰۳/۱۴۰۲ ارسال توسط مهندس دوران راهبی ۲۱ اسفند نماد همجنسگرایان و اشتباه ایرانیان

تولید جوراب رنگین کمان : با رواج تولید جوراب های فانتزی چند مدتی جوراب هایی با طرح های رینگی رنگی وارد بازار شده است که اتفاقا بسیار زیبا و چشم نواز هستند اما طرح  این جوراب با پرچم رنگین کمان داستانی دارد که کمتر کسی از آن اطلاع دارد. متاسفانه نه تولید کننده نمیداند موضوع چیست و نه خریدار ، همه هم خوشحال اند که جوراب بسیار زیبا به پا دارند. (جوراب رنگی رنگی). تمام این نوع جوراب ها با دستگاه جوراب بافی کامپیوتری قابل تولید هستند.

پرچم رنگین کمان برای کدام کشور است 🌈 🏳‍🌈

رنگین کمان پرچم هیچ کشوری نیست بلکه نماد و پرچم گروهی از دختر‌ها و پسرهای همجنس باز است اما بهتر است بگوییم همجنس گرا.

در حالی که این جوراب نشانه ای است برای ال جی بی تی LGBT که بسیار افراد محترمی هستند.

پرچم رنگین کمان

پرچم رنگین‌کمان نشان همجنس‌گرایی زنانه، همجنس‌گرایی مردانه، دوجنس‌گرایی و تغییر جنسیت دهندگان و دگرباشی جنسی از دهه ۱۹۷۰ است. این پرچم در سال ۱۹۷۸ توسط گیلبرت بیکر (به انگلیسی: Gilbert Baker) هنرمندی اهل سان‌فرانسیسکو طراحی شد و در ۲۵ ژوئن همان سال در (روز آزادی همجنسگرایان) به اهتزاز درآمد. او الهام طراحی این پرچم را از پرچم ۵ رنگ مسابقات گرفت و پرچمی در ۸ رنگ طراحی کرد. هدف وی از انتخاب این طرح، انتقال مفهوم تنوع و گوناگونی بود. به‌گفتهٔ وی «نقشی از طبیعت که نشان دهد گرایش جنسی حق همهٔ انسان‌ها است».

از دیدگاه او رنگ‌ها و معانی که او در ذهن داشت، به ترتیب زیر بودند:

صورتی تیره: جنسیت، تمایلات جنسی سرخ: زندگی نارنجی: شفا زرد: خورشید سبز: طبیعت آبی: هنر نیلی: هارمونی (هماهنگی، توازن...) بنفش: روح، روحیه و جرأت

گیلبرت بیکر این پرچم را خودش رنگ‌آمیزی کرد و دوخت (مثل حسی که Betsy Ross کسی که اولین بار پرچم آمریکا رو طراحی کرد، داشت). اما وقتی که او طرحش را برای ساخت و تولید انبوه به تولیدکنندگان ارائه کرد، رنگ صورتی تیره، به دلایل فنی امکان ساخت و تولید نداشت. چون بیکر رنگ‌ها را دستی ساخته بود و ساخت رنگ مورد نظر او از نظر تجاری به صرفه نبود. پس پرچم ۷ رنگ شد. در ۱۹۷۹، کمیته رژه افتخار (Pride Parade Committee) تصمیم گرفت تا از پرچم بیکر استفاده کند. آن‌ها رنگ نیلی را حذف کردند به این ترتیب می‌توانستند در مسیر رژه، سه ردیف در سه رنگ را در یک سمت خیابان و سه ردیف در سه رنگ دیگر را در سوی دیگر خیابان قرار بدهند. از آن پس، استفاده از پرچم با ۶ نوار رنگی مرسوم شد.

طرح اصلی طراحی شده توسط گیلبرت بیکر در سال ۱۹۷۸

نسخهٔ ۶ رنگ از سال ۱۹۷۹ که رنگ نیلی به رنگ آبی مایل به ارغوانی تغییر یافت.

پرچم همجنسگرایان در خیابان‌های ایران

نمی‌گویم همجنس گرایی ، LGBT ال جی بی تی چیز خوبی است یا بد! اما جالب است خیلی از شهروندان و خانواده ها اطلاعی از نمادهای این جریان ندارند و بدون اینکه اطلاع داشته باشند از آن‌ها استفاده می‌کنند، در زیر می‌توانید پرچم را در خیابان های ایران ببینید.

مجازات همجنسگرایی میان بانوان ایران

مطابق علم امروز در اکثر کشور های جهان اول ، همجنسگرایی و علاقه و میل به همجنس پذیرفته شده است. اما در ایران داستان کمی فرق دارد.

حد به مجازاتی گفته میشود که نوع ، میزان و کیفیت اجرای آن در شرع تعیین شده باشد و قاضی هیچگونه اختیاری از خود برای اعمال مجازات اینگونه جرائم ندارد.

جرائم حدی قابل تعویق و تعلیق و تخفیف نیستند ، عفو شامل آن ها نمیشود و فقط شاید توبه بتواند از اجرای مجازات حدود جلوگیری کند.

در همجنسبازی میان زنان هم از واژه مساحقه گفته شده است که اگر این اتفاق بیوفتد شامل حد خواهید شد.

مساحقه

در قانون مجازات اسلامی نیز مساحقه اینگونه تعریف میشود که انسان مونث ، اندام تناسلی خود را بر روی اندام تناسلی دیگری قرار دهد.

مجازات حدی جرم مساحقه و یا همجنسگرایی میان زنان عبارت است از صد شربه شلاق حدی که غیر قابل تغییر میباشد و چنانچه جرم ثابت گردد ، مرتکب باید تمام و کمال به صد ضربه شلاق حدی محکوم گردد و پس از اتمام مجازات نیز به ۲ سال مجازات تبعی ناشی از آن و محرومیت از حقوق اجتماعی محکوم خواهد شد.

آیا شما هم با این نوع برخوردها موافق هستید؟

اشتراک گذاری مطلب

تمام حقوق برای موزیک اس ام اس ❤️ محفوظ بوده . کپی برداری از مطالب سایت با ذکر منبع و درج لینک مانعی ندارد.