دانلود فیلم بخارست رایگان

لینک دانلود فیلم سینمایی بخارست منتشر شد. | برای دانلود فیلم بخارست 720p و کیفیت بالا کلیک کنید.! | دانلود فیلم بخارست کامل با بازی هادی کاظمی و پژمان جمشیدی

دانلود فیلم بخارست با لینک مستقیم

ژانر
خانوادگی ،کمدی

زبان
فارسی

رده سنی
G (مناسب تمام سنین)

کشور سازنده
ایران

کیفیت (ها)
480p - 720p - 1080p - 1080hq - Bluray

سایز
متفاوت در کیفیت های مختلف

کارگردان
سید مسعود اطیابی

بازیگران :

امیرحسین آرمان، ایمان صفا، پژمان جمشیدی، هادی کاظمی

خلاصه داستان :

داستان آن در رابطه با دو برادر به نام های جلیل و جلال است که شغل یکی راننده تاکسی اینترنتی و شغل دیگری غریق نجات استخر است و جالب است بدانید که جیل در کنار کار اصلی خودش در اینستاگرا هم فعالیت دارد و روزی تصمیم می گیرد که…

معرفی فیلم بخارست

دانلود فیلم ایرانی بخارست : پیش از دانلود فیلم بخارست بهتر است بدانید که کارگردانی این فیلم برعهده سید مسعود اطیابی است و تهیه کنندگی فیلم علی طلوعی است. فیلم سینمایی بخارست در ژانر کمدی و خاوادگی ساخته شده است و تولید سال 1401 در ایران است و بازیگران مطرح ژانر کمدی در آن به ایفای نقش پرداخته اند. برای دنبال کردن اخبار مربوط به انتشار فیلم ها و سریال ها در کانال تلگرام دی دی فیلم عضو شوید.

کارگردان فیلم بخارست چه کسی است؟

مسعود اطیابی کارگردانی فیلم بخارست را برعهده داشته است.

اکران عمومی فیلم سینمایی بخارست چه زمانی بود؟

فیلم بخارست در سینما خانگی منتشر می شود و زمان اکران عمومی آن 24 آبان سال 1401 بود.

فیلم بخارست در چه ژانری ساخته شده است؟

ژانری که برای فیلم بخارست در نظر گرفته اند، خانوادگی، درام و کمدی است و مسعود اطیابی به بهترین شکل ممکن آن را انجام می دهد.

نویسنده و تهیه کننده فیلم بخارست چه کسانی هستند؟

حمزه صالحی فیلمنامه فیلم بخارست را به نگارش در آورده است و علی طلوعی مسئولیت آن را برعهده داشته است.

تیزر رسمی فیلم سینمایی بخارست

پیش از اقدام برای دانلود فیلم بخارست بدون سانسور می توانید به تماشای تیزر جذاب این فیلم سینمایی بپردازید و جذاب ترین بخش های این فیلم سینمایی را تماشا کنید و در نهایت برای دانلود فیلم بخارست تصمیم بگیرید.

آنونس یا تیزر چه تاثیری بر دانلود فیلم سینمایی بخارست دارد؟

یکی از دلایلی که شما برای دانلود فیلم سینمایی بخارست ترغیب می شوید، تیزر های جذاب این فیلم فوق العاده کمدی، خانوادگی می باشد. یکی از راه های تبلیغات پر بازده برای هر اثری فیلمی، داشتن تیزر های جذاب برای آن می باشد. اگر طراحان و سازندگان اثر برای ساخت تیزر ها و پیش نمایش حرفه ای و جذاب وقت و انرژی کافی بگذراند قطعا نیمی از راه موفقیت را طی کرده اند. معمولا در انونس ها جذاب ترین سکانس های فیلم یا سریال بدون آشکار کردن داستان اصلی استفاده می شود تا مخاطب تیزر برای دانلود فیلم بخارست یا هر اثر دیگری تشویق شود.

یکی از راه های اصلی برای تبلیغات اثر سینمایی استفاده از تیزر های باکیفیت می باشد و تیزر های فیلم بخارست از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و شما بعد از تماشای تیزر فیلم بخارست به سختی می توانید برای دانلود فیلم بخارست اقدام نکنید؛ البته که ژانر خانوادگی و کمدی همیشه در بین مردم از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و حال اگر سازندگان اثر حرفه ای باشند و اثری خوش ساخت خلق کنند قطعا موفق خواهند بود.

عوامل سازنده فیلم بخارست

پیش از دانلود فیلم بخارست بدون سانسور بهتر است با عوامل سازنده ی این فیلم محبوب آشنا شوید. بی شک پس از بررسی و آشنایی با عوامل سازنده ی فیلم بخارست برای دانلود فیلم بخارست و ادامه ی تماشای این فیلم محبوب مشتاق تر خواهید شد. عوامل فیلم بخارست عبارت اند از:

کارگردانی فیلم برعهده سید مسعود اطیابی است و علی طلوعی مسئولیت تهیه کنندگی را برعهده گرفته است و همانند دیگر فیلم های اطیابی حمزه صالحی نگارش فیلمنامه را انجام داده است. موسیقی فیلم را امیر توسلی به بهترین شکل ممکن انجام داده است. همچنین فیلم برداری را افشین علیزاده برعهده داشته است. تدوین‌گری را مهساالسادات اطیابی به بهترین شکل ممکن انجام داده است.

دانلود فیلم بخارست رایگان: مسیر داستانی

پیش از دانلود فیلم بخارست رایگان بهتر است با مسیر داستانی فیلم آشنا شوید و داستان آن در رابطه با دو برادر به نام های جلیل و جلال است که شغل یکی راننده تاکسی اینترنتی و شغل دیگری غریق نجات استخر است و جالب است بدانید که جیل در کنار کار اصلی خودش در اینستاگرا هم فعالیت دارد و روزی تصمیم می گیرد که با یکی از مشتریان استخر شوخی در حوزه دوربین مخفی انجام دهد و در این زمان مشکلی به وجود می آید و فردی دیگری بیهوش می شود.

جلیل احساس می کند که این فرد را کشته است و به برادر خود زنگ می زند و آن ها سعی می کنند کسی که کشته شده است را پنهان کنند ولی متوجه می شوند این فرد پسر وزیری است که فردا دادگاه بسیار مهمی دارد و همچنین افرادی به دنبال این پسر هستند و جلیل و جلال را تعقیب می کنند.

دانلود فیلم بخارست برای چه افرادی مناسب است؟

پیش از دانلود فیلم بخارست بهتر است بدانید که ژانر این فیلم کمدی و خانوادگی است و بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند، محبوب هستند و همچنین خرید فیلم بخارست و تماشای آن برای افرادی مناسب است که به ژانر کمدی و خانوادگی علاقه دارند.

نکته ای که قبل از اقدام به دانلود فیلم بخارست وجود دارد این است که بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند شامل هادی کاظمی، پژمان جمشیدی، امیرحسین آرمان و … است که هرکدام از این افراد به نوبه خودشان بهترین بازی را در اختیار بینندگان قرار می دهند.

اما در مورد ژانر کمدی و خانوادگی بهتر است بدانید که ژانر کمدی و خانوادگی، گونه‌های متفاوتی دارد و بیننده اگر اعضای این مجموعه را بشناسد، سطح توقع خود را از فیلم کمدی ارزشیابی می‌کند و برای درک و فهم آن؛ نیروی فکری باقی می‌گذارد.

البته این نوع کمدی هرچند انگاره‌های گریه دارند، لیکن می‌توانند پیام آور نکات اخلاقی، اجتماعی و حتی سیاسی نیز باشند. لینک های دانلود فیلم بخارست کیفیت 720p و کیفیت های دیگر در ادامه مطلب قرار خواهد گرفت.

خواندن بیشتر

3.9/5 - (438 امتیاز)

اشتراک گذاری مطلب

تمام حقوق برای موزیک اس ام اس ❤️ محفوظ بوده . کپی برداری از مطالب سایت با ذکر منبع و درج لینک مانعی ندارد.