سریال اسارت قسمت 132

سریال اسارت قسمت 132 دوبله فارسی | سریال ترکی اسارت قسمت ۱۳۲

فیلم و سریال
سریال اسارت قسمت 132 زیرنویس فارسی دی ال مکوین

سریال اسارت قسمت 132 دوبله فارسی | سریال ترکی اسارت قسمت ۱۳۲

سریال اسارت قسمت ۱۳۲

با گروه فیلم و سریال بالیوودی نیوروز همراه باشید

جزییات این سریال:

سریال اسارت ترکی یکی از سریال‌های در حال پخش کشور ترکیه است که توانسته توجه‌ها را به خود جلب کند. در این مقاله به سراغ معرفی سریال Esaret می‌رویم.

کشور ترکیه سریال‌های متنوع و مختلفی را می‌سازد که هرکدام از آنها مخاطبان خاص خود را دارد‌. برخی از این آثار به صورت هفتگی پخش می‌شوند و برای دیدن هر قسمت آنها باید روزها صبر کنید. اما از طرف دیگر تعدادی سریال‌ هستند که به صورت روزانه پخش می‌شوند.سریال ترکی اسارت (Esaret) به کارگردانی آیهان اوزن (Ayhan Özen) و سرکان موت (Serkan Mut) ساخته شده و نویسندگی آن برعهده باشاک یازی اوداسی (Başak Yazı Odası) است. این سریال از سال 2022 شروع به پخش کرد و اکنون مخاطبان خاص خود را دارد.

خلاصه داستان این سریال جذاب:

داستان درباره مردی سرد و مغرور به نام اورهون است که ثروت زیادی دارد و از کودکی پدرش را ندیده. مادر او زنی عجیب و با رفتاری سرد است که محبت‌ را از پسر و دو دخترش دریغ می‌کند. خواهر دوقلوی اورهون، نیهان، برای کارهای خیرخواهانه به عنوان یک پزشک به آفریقا می‌رود اما یک گروه داخلی او را مسموم کرده و می‌کشند. اورهون نیز در راه پیدا کردن خواهر خود با هیرا زن جوانی که برده قاچاقچیان انسان است، آشنا می‌شود.

بازیگران این مجموعه:

جنک تورون در نقش اورهون دمیرهانلی

سن: 49 سالمحل تولد: آنکارا، ترکیه

جنک تورون (Cenk Torun) هنرپیشه اصلی سریال ترکی اسارت است که در 24 مارس 1974 (4 فروردین 1353) به دنیا آمد. پدر او یک خواننده موسیقی سنتی ترکیه بود و همین باعث ورود تورون به تلویزیون شد. او ابتدا در سریال‌های گوناگونی بازی کرد و گاها نقش بازیگر مهمان را نیز ایفا می‌کرد. تورون چند فیلم نیز در کارنامه کاری خود دارد.

ماهاسین مرابت در نقش هیرا دمیرهانلی

سن: 24 سالمحل تولد: مراکش

ماهاسین مرابت (Mahassine Merabet) چهره تازه سریال Esaret است که در 24 ژانویه 1999 (4 بهمن 1377) به دنیا آمد. او بازیگری را از همین سریال شروع کرد و نحوه آشنایی مرابت با این دنیا نیز جالب است.ماهاسین در واقع اهل مراکش است و همان جا به دنیا آمده. این هنرپیشه از کودکی علاقه‌مند به تماشای سریال‌های کشور ترکیه بود و به دلیل همین علاقه وارد یکی از دانشگاه‌های این کشور شد.

سایر هنرپیشه های سریال ترکی اسارت عبارتند از:

علی یاغیز دورموش (Ali Yağız Durmuş) در نقش کنانهیلال آنای (Hilal Anay) در نقش مریمصنم کاراچوبان (Sinem Karaçoban) در نقش نفسیاغمور چلیک (Yağmur Çelik) در نقش نورشاه دمیرهانلیملاحت آباسوا (Melahat Abbasova) در نقش عفیفه دمیرهانلیو…

قسمت 132 به محض انتشار در این پست بارگذاری می گردد

همچنین بخوانید:

سریال اسارت قسمت 126 زیرنویس فارسی دی ال مکوینسریال اسارت قسمت 129 زیرنویس فارسی دی ال مکوینسریال اسارت قسمت 130 زیرنویس فارسی دی ال مکوینسریال اسارت قسمت 133 زیرنویس فارسی دی ال مکوینسریال اسارت قسمت 128 زیرنویس فارسی دی ال مکوینسریال اسارت قسمت 125 دوبله فارسی دی ال مکوین

اشتراک گذاری مطلب

تمام حقوق برای موزیک اس ام اس ❤️ محفوظ بوده . کپی برداری از مطالب سایت با ذکر منبع و درج لینک مانعی ندارد.