عکس جنازه پیمان ادیداس

خبر درگذشت پیمان آدیداس به سرعت در شبکه های اجتماعی منتشر شد. طرفداران و دنبال کنندگان در شوک و ناباوری بودند. این وبلاگ نویس معروف اینستاگرام که به خاطر پست

مناسبتی
مراسم تشییع جنازه پیمان آدیداس + تصاویر

1 روز پیش

خبر درگذشت پیمان آدیداس به سرعت در شبکه های اجتماعی منتشر شد. طرفداران و دنبال کنندگان در شوک و ناباوری بودند. این وبلاگ نویس معروف اینستاگرام که به خاطر پست های مد و سبک زندگی اش شناخته شده بود، در سن 27 سالگی دار فانی را وداع گفت.

پیمان اهل همدان، یکی از شهرهای کوچک ایران بود، اما در تهران که با همسرش ویدا زندگی می کرد، شهرتی برای خود دست و پا کرده بود. آنها زوج قدرتمندی در شبکه های اجتماعی بودند و هزاران دنبال کننده داشتند که سبک زندگی آنها را تحسین می کردند.

با علنی شدن خبر درگذشت پیمان، تسلیت از گوشه و کنار دنیا سرازیر شد. طرفداران او به علت از دست دادن بلاگر مورد علاقه خود غمگین شدند.

مراسم تشییع در تهران که پیمان سال ها در آنجا زندگی می کرد برگزار شد. این یک ماجرای غم انگیز بود، با اعضای خانواده و دوستان نزدیک برای ادای احترام به روح درگذشته.

پیکر پیمان دربهشت زهرای شهر آرام گرفت. همسرش ویدا در هنگام خداحافظی با همسر محبوبش تسلی ناپذیر بود.

علت دقیق مرگ پیمان نامشخص بود، اما شایعات حاکی از آن بود که او بر اثر ایست قلبی درگذشته است. برخی بر این باورند که سبک زندگی پرشور و فشار مداوم او برای حفظ حضورش در شبکه های اجتماعی بر سلامتی او تأثیر گذاشته است.

با پایان یافتن مراسم تشییع جنازه، طرفداران و دنبال کنندگان به سوگواری برای از دست دادن بلاگر مورد علاقه خود ادامه دادند. پیمان آدیداس شاید خیلی زود این دنیا را ترک کرده باشد، اما میراث او از طریق پست‌ها و خاطراتی که در شبکه‌های اجتماعی از خود به جا گذاشته بود، زنده خواهد ماند.

همچنین بخوانید:

همسر پیمان ادیداس زندگینامه + تصاویر ویدا آدیداسفیلم مراسم سوم مهران سماک بندر انزلی

اشتراک گذاری مطلب

تمام حقوق برای موزیک اس ام اس ❤️ محفوظ بوده . کپی برداری از مطالب سایت با ذکر منبع و درج لینک مانعی ندارد.