کدام بازیگر فوت شد

متاسفانه امروز خبر فوت یکی از بازیگران ایرانی سینما و تلویزیون در فضای مجازی منتشر شد که با بررسی های انجام شده و تماس با خانواده وی متوجه شدیم که خبر فوت این بازیگر صحت ندارد. به گزارش ممتازنیوز صبح امروز ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ خبر فوت یکی از هنرمندان ایرانی در شبکه های اجتماعی دست به دست میشد که بدینوسیله به اطلاع می رساند خبر درگذشت این بازیگر سینما و تلویزیون واقعیت ندارد. درگذشت بازیگر ایرانی امروز با نهایت تاسف به اطلاع می رساند صبح امروز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ حسام محمودی بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران در سن ۳۷ سالگی

خانهفرهنگ و هنراخبار سینماسینمای ایرانخبر فوت بازیگر ایرانی که امروز درگذشت (۲۵ خرداد ۱۴۰۲)

خبر فوت بازیگر ایرانی که امروز درگذشت (۲۵ خرداد ۱۴۰۲)

سینمای ایران
نظرات:۳۷ نظر

ممتاز نیوز

متاسفانه امروز خبر فوت یکی از بازیگران ایرانی سینما و تلویزیون در فضای مجازی منتشر شد که با بررسی های انجام شده و تماس با خانواده وی متوجه شدیم که خبر فوت این بازیگر صحت ندارد.

به گزارش ممتازنیوز صبح امروز ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ خبر فوت یکی از هنرمندان ایرانی در شبکه های اجتماعی دست به دست میشد که بدینوسیله به اطلاع می رساند خبر درگذشت این بازیگر سینما و تلویزیون واقعیت ندارد.

درگذشت بازیگر ایرانی امروز

با نهایت تاسف به اطلاع می رساند صبح امروز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ حسام محمودی بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران در سن ۳۷ سالگی به علت ایست قلبی در منزل خود درگذشت.

از کارهای مرحوم حسام محمودی در فیلمهای سینمایی می توان به «رمانتیسم عماد و طوبا»، «آستیگمات»، «سد معبر»، «مرگ ماهی»، «امروز»، «حق سکوت»، «مردن به وقت شهریور»، «شب بیرون» و «خسته نباشید!» اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: فیلم شعری که مرحوم حسام محمودی در مسابقه پدرخوانده خواند

حسام محمودی که این روزها فیلم سینمایی «غریب» را روی پرده سینماها دارد، نخستین بار با سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» مازیار میری بازیگری را شروع کرد.

مجموعه «گرگ و میش» همایون اسعدیان از سریال‌های به یاد ماندنی این بازیگر بود.

خبرگزاری ممتازنیوز درگذشت حسام محمودی را به خانواده این بازیگر جوان و جامعه هنری تسلیت می‌گوید.

بیشتر بخوانید: واکنش بازیگران و سلبریتی ها به درگذشت حسام محمودی

بازیگران فوت شده در سال ۱۴۰۲

کیومرث پوراحمد

کیومرث پوراحمد نویسنده، کارگردان و بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران صبح روز چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ در سن ۷۳ سالگی به علت ایست قلبی (مشکوک به خودکشی) در منزل خود در بندرانزلی درگذشت.

بازیگران فوت شده در سال ۱۴۰۱

متاسفانه در سال ۱۴۰۱ تعدادی از بازیگران و هنرمندان عرصه سینما و تلویزیون را به دلایل متعددی از دست داده ایم که ضمن تسلیت به بازماندگان این عزیزان، در ادامه اسامی بازیگران فوت شده در سال ۱۴۰۱ را مرور میکنیم.

شهرام عبدلی

شهرام عبدلی بازیگر جوان سینما، تئاتر و تلویزیون ایران، صبح روز شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ در سن ۴۶ سالگی به علت عارضه مغزی در بیمارستانی در مشهد درگذشت.

امین تارخ

امین تارخ بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران، ظهر روز شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ در سن ۶۹ سالگی به علت سکته قلبی در بیمارستان محب کوثر در محله یوسف آباد تهران درگذشت.

اسماعیل شنگله

اسماعیل شنگله بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران صبح روز شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱ در سن ۸۶ سالگی به علت ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستانی در تهران درگذشت.

بازیگران فوت شده در سال ۱۴۰۰

متاسفانه در سال ۱۴۰۰ تعداد زیادی از بازیگران و هنرمندان عرصه سینما و تلویزیون را به علت کرونا از دست دادیم که در ادامه اسامی بازیگران فوت شده در سال ۱۴۰۰ را مشاهده خواهید کرد.

روحشان شاد و یادشان گرامی باد

زهره فکور صبور

صبح امروز چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ زهره فکور صبور بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران در سن ۴۳ سالگی به علت نا معلومی در بیمارستان درگذشت. مرحوم فکور صبور این روزها مشغول بازیگری در سریال بی‌همگان به کارگردانی بهرنگ توفیقی بود.

بیشتر بدانید: فیلم عجیبی که زهره فکور صبور چند ساعت قبل از درگذشت در پیج اینستاگرامش منتشر کرد

عزت الله مهرآوران

صبح امروز شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ عزت الله مهرآوران بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون ایران که از چندی پیش به علت ابتلا به کرونا در بیمارستان آتیه تهران بستری شده بود در سن ۷۲ سالگی درگذشت.

فتحعلی اویسی

فتحعلی اویسی بازیگر و کارگردان پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون صبح روز سه شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۰ در سن ۸۶ سالگی به علت سکته مغزی در بیمارستان لاله تهران درگذشت.

سیامک اطلسی

سیامک اطلسی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون صبح روز یکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ در سن ۸۵ سالگی به علت ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان فرمانیه تهران درگذشت.

علی سلیمانی

علی سلیمانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون صبح روز پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ در سن ۵۰ سالگی به علت ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستانی در تهران درگذشت.

بیشتر بدانید: پست تلخ و غم‌انگیز همسر علی سلیمانی پس از درگذشت این بازیگر سینما

ارشا اقدسی

ارشا اقدسی بازیگر و بدلکار سینما و تلویزیون ایران که در صحنه یک فیلم خارجی در لبنان دچار سانحه و آسیب مغزی شده بود، روز ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ در سن ۳۹ سالگی در بیمارستانی در بیروت درگذشت.

محسن قاضی مرادی

محسن قاضی مرادی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران، روز ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ در سن ۸۰ سالگی به دلیل ابتلا به بیماری پارکینسون در منزل شخصی اش فوت کرد.

آزاده نامداری

صبح امروز خبر فوت مجری و بازیگر زن ایرانی در سن ۳۶ سالگی منتشر شد که متاسفانه به دلیل نامشخصی (مشکوک به خودکشی) در منزل درگذشت.

بازیگران فوت شده در سال ۹۹

متاسفانه در سال ۹۹ تعداد زیادی از بازیگران و هنرمندان عرصه سینما و تلویزیون را از دست دادیم که در ادامه اسامی بازیگران فوت شده در سال ۹۹ را مشاهده خواهید کرد.

علی انصاریان

علی انصاریان بازیگر سینما و بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران، روز ۱۵ بهمن ۹۹ در سن ۴۳ سالگی به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان فرهیختگان تهران درگذشت.

خبرگزاری ممتازنیوز درگذشت علی انصاریان را به خانواده ایشان همچنین جامعه ورزشی و هنری تسلیت می‌گوید.

پرویز پورحسینی

پرویز پورحسینی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران روز ۷ آذر ۹۹ در سن ۷۹ سالگی به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان فیروزگر تهران درگذشت.

کریم اکبری مبارکه

کریم اکبری مبارکه بازیگر سینمای ایران روز ۸ آبار ۹۹ در سن ۶۷ سالگی به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستانی در تهران فوت کرد.

ماه‌چهره خلیلی

ماه چهره خلیلی بازیگر زن ایرانی صبح امروز در سن ۴۴ سالگی به دلیل بیماری سرطان در بیمارستانی در لندن درگذشت.

سیروس گرجستانی

سیروس گرجستانی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایران روز ۱۲ تیر ۹۹ در سن ۷۶ سالگی به علت ایست قلبی درگذشت.

محمد علی کشاورز

محمد علی کشاورز بازیگر پیشکسوت ایرانی، روز ۲۵ خرداد ۹۹ به علت بیماری و کهولت سن در سن ۹۰ سالگی فوت کرد.

خبر فوت بازیگر امروز (محمد علی کشاورز)

صدیقه کیانفر

صدیقه کیانفر ۵ خرداد ۹۹ به علت ایست قلبی در سن ۸۸ سالگی درگذشت.

خبر فوت بازیگر امروز (صدیقه کیانفر)

بازیگران فوت شده در سال ۹۸

درگذشت علی ابوالحسنی

علی ابوالحسنی دهم اسفند ۹۸ به دلیل سکته قلبی در سن ۴۷ سالگی در بیمارستان قلب تهران درگذشت.

فوت بازیگر ایرانی علی ابوالحسنی

علی ابوالحسنی و پسرش

درگذشت داریوش اسد زاده

داریوش اسدزاده سوم شهریور ۹۸ به دلیل ناتوانی جسمی و بیماری ریوی در سن ۹۶ سالگی به علت کهولت سن در منزل خود درگذشت.

خبر فوت بازیگر ایرانی داریوش اسدزاده

در همین رابطه: عکس همسر اول ، دوم و سوم داریوش اسدزاده و ماجرای ازدواج و طلاق

در همین رابطه: علت مرگ و بیماری داریوش اسدزاده چه بود؟

درگذشت جمشید مشایخی

جمشید مشایخی بازیگر پیشکسوت تلویزیون و سینمای ایران روز ۱۳ فروردین ۹۸ در سن ۸۵ سالگی در بیمارستان عرفان تهران درگذشت.

جمشید مشایخی⁩ به عزت‌الله انتظامی و داوود رشیدی پیوست.

درگذشت سعید کنگرانی

سعید کنگرانی پیشکسوت عرصه سینما، روز جمعه ۲۳ شهریور ۹۷ در سن ۶۴ سالگی، به علت سکته قلبی در بیمارستان فیروزگر تهران درگذشت.

مهدی گلستانه کارگردان سریال «رقص روی شیشه» که قرار بود در چند روز آینده سعید کنگرانی در آن به ایفای نقش بپردازد گفت: «ایشان هیچ بیماری قبلی نداشتند و صحیح و سلامت بودند. در تمام جلسات دورخوانی حضور داشتند و همه چیز هم به خوبی پیش می‌رفت اما متاسفانه امروز دچار حمله قلبی شدند و فوت کردند.»

کنگرانی در سال ۱۳۶۷ ایران را ترک کرد و به مدت ۱۶ سال از ایران و بازیگری حرفه‌ای دور ماند. وی پس از بازگشت به ایران در فیلم سینمایی «ازدواج به سبک ایرانی» حسن فتحی به ایفای نقش پرداخت.

سعید کنگرانی فراهانی متولد ۱۱ مهر ۱۳۳۳ تهران بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون بود. سریال دائی‌جان ناپلئون در تلویزیون و در امتداد شب و دایره مینا داریوش مهرجویی در سینما از کارهای بیاد ماندنی اوست. اولین حضور سعید کنگرانی در سینما در فیلم رضا موتوری بود.

بازیگران فوت شده در سال ۹۷

عزت‌الله انتظامی بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون بامداد امروز جمعه ۲۶ مرداد ماه ۹۷ در سن ۹۴ سالگی درگذشت.

در تماس تلفنی با پسر عزت‌الله انتظامی، ایشان ضمن تایید خبر درگذشت این بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون گفت: ایشان مشکلات زیادی داشت اعم از کلیه، کبد، مغز و … که سر انجام نتوانست آن‌ها را تحمل کند و متاسفانه تلاش پزشکان نیز برای درمان وی بی نتیجه ماند و این هنرمند ارزشمند دار فانی را وداع گفت.

عزت‌الله انتظامی متولد سال ۱۳۰۳ در محلهٔ سنگلج تهران بود.

این بازیگر علاوه بر بازی در حدود صدها فیلم و سریال ، سابقه نویسندگی و تهیه کنندگی سینما را نیز در کارنامه داشت.

عزت‌الله انتظامی بعد از انقلاب فعالیت زیادی در عرصه سینما داشت و فیلم سینمایی «زادبوم» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی ابوالحسن داوودی آخرین بازی وی در عرصه سینما به شمار می‌آید.

عزت‌الله انتظامی پس از گذراندن دوره تحصیلات مقدماتی، وارد هنرستان صنعتی تهران شد و در رشته برق به تحصیل پرداخت. در سال ۱۳۲۶ وارد عرصه هنر گردید و سپس به آلمان سفر کرد و در شهر هانوفر وارد یک مدرسه شبانه آموزش سینما و تئاتر گردید.

بازیگران فوت شده در سال ۹۶

لوون هفتوان بازیگر ایرانی سینما تئاتر و تلویزیون امروز شنبه ۱۹ اسفند ماه ۹۶ در سن ۵۱ سالگی براثر سکته قلبی درگذشت.

به گزارش ممتاز نیوز؛ نقی سیف جمالی بازیگر ایرانی تئاتر، سینما و تلویزیون امروز در سن ۵۹ سالگی بر اثر تصادف درگذشت که خبر فوت این بازیگر پیشکسوت ایرانی توسط نزدیکانش تائید شد

بهزاد فراهانی نیز، این خبر را تایید کرد و گفت با تعدادی از همکاران‌شان راهی منزل آن مرحوم هستند.

پیکر این بازیگر امروز با حضور بازیگران مشهور سینما و تلویزیون همچون پرویز پرستویی، مانی حقیقی، فرهاد اصلانی، مائده طهماسبی، ایرج راد، اصغر همت، حمیدرضا نعیمی، جلیل فرجاد، بهزاد فراهانی، اتابک نادری، بهنام تشکر و… در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده شد

مطالب پیشنهادی دنیای وب: این خبر را از دست ندهید: ثبت نام رایگان کار اینترنتی در منزل با حقوق روزانه
خبر فوری: بیشترین سود بانکی در سال ۱۴۰۱
مطالب مرتبط : درگذشت بازیگر قدیمی بر اثر کرونا

خبرگزاری ایلنا: هوشنگ منصور خاکی بازیگر قدیمی سینما بر اثر ابتلا به کرونا در سن ۷۷ سالگی درگذشت.

هوشنگ منصور خاکی بازیگر قدیمی سینما در سن ۷۷ سالگی بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

این بازیگر فردا صبح (۳۱ فروردین) در قطعه ...بازیگر ترکیه‌ای و نام آشنا برای ایرانیان درگذشت
جنید آرکین یکی از محبوب ترین ستاره های تاریخ سینمای ترکیه درگذشت.

...بازیگر زن معروف و خوش چهره هندی درگذشت +عکس به گزارش ممتاز به نقل از خبرآنلاین : سادهانا شیوداسانی بازیگر کهنه‌کار سینمای هندوستان ۲۵ دسامبر در بمبئی درگذشت. او هنگام مرگ ۷۵ سال داشته است.

سادهانا در دهه‌های ۶۰ و ۷۰ میلادی از ستاره‌ های مطرح سینمای هندوستان به شمار ...بازیگر دیگری از «متهم گریخت» درگذشت محمد برسوزیان از بازیگران پیشکسوت تلویزیون و سینما عصر امروز یکشنبه ـ ۱۲ تیر ماه ـ دار فانی را وداع گفت.
...یوسف قربانی، بازیگر قدیمی سینما درگذشت خبرگزاری صبا: یوسف قربانی یکی از بازیگران قدیمی سینما و تلویزیون درگذشت.
این بازیگر پیشکسوت در فیلم‌های مختلفی از جمله اخراجی‌های ۲، شام عروسی، انتخاب، باران، چند میگیری گریه کنی و… بازی ...بازیگر سریال «کارگاه علوی» درگذشت
ابراهیم بصیرت بازیگر سینما و تلویزیون که در سریال هایی همچون «آئینه عبرت» و «کارگاه علوی» حضور داشت، درگذشت.
...عکس های جدید از امیر آقایی گردآوری توسط گروه سینما و تلویزیون ممتازنیوز

موضوع: عکسهای امیر آقایی

مجموعه عکس‌های امیر آقایی بازیگر مرد سینما و تلویزیون

امیر آقایی عکس جدید از امیر آقایی بازیگر مرد

امیر آقایی

امیر آقایی

تصاویر امیر آقایی

امیر آقایی بیوگرافی امیر آقایی بازیگر مرد

تصاویر جدید امیر آقایی

امیر آقایی

عکس ...شاعر معروف درگذشت
هوشنگ ابتهاج، شاعرِ نامدار ایرانی بامداد امروز درگذشت.

به گزارش ...بازیگر جوان تئاتر درگذشت
ملیکا روح انگیزی بازیگر جوان تئاتر سه شنبه ۲ اسفند ماه درگذشت.
...بازیگر معروف فیلم پدرخوانده درگذشت +عکس بازیگر معروف فیلم پدرخوانده درگذشت +عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ January 2016 | 12:00 pm

ایب ویگودا بازیگر سینما و تلویزیون آمریکا که برای بازی در نقش "سالواتوره تسیو" در فیلم "پدرخوانده" معروف بود در ۹۴ سالگی درگذشت.

ایب ویگودا در سن ۳۴ سالگی ...

تا این لحظه ۳۷نظر ثبت شده

محمد گفت:

در

با هنر همه بازیگران کشورمان خاطرات زیادی داریم.با دیدن عکس های هنرمندانی که از دنیا رفتند واقعا متاثر میشویم…
خداوند رحمتش کند و همه ما را بیامرزد…

پاسخ

سیدناصرموسوی اصل گفت:

در

تاکسی خودش دارفانی راوداع نکند هرگز به مرگ یقین ندارد تامهلت اجل که آمد آنموقع بیدارمیشود که متاسفانه دیرشده است

پاسخ

بهمن گفت:

در

پهلوانان و هنرمندان هرگز نمی میرند. فردین و ناصر ملک مطیعی پهلوان هنرمند بودند

پاسخ

بهمن گفت:

در

نقی سیف جمالی در فیلم مارمولک نقش آقای فضلی بود. روحش شاد

پاسخ

بهمن گفت:

در

هنرمندان نمی میرند. همچنان که پهلوانان هرگز نمی میرند. محمد علی فردین پهلوانی هنرمند بود که هرگز نمی میرد.

پاسخ

هستی گفت:

در

خدا رحتمشون کنه 😔

پاسخ

Amir گفت:

در

کاش ما ایرانی ها یادمیگرفتیم که “مرگ” حق است و دیر یا زود به سراغ همه می آید… پس مراقب رفتار و کردارمان باشیم

پاسخ

تارا گفت:

در

تسلیت میگم 🙁

پاسخ

نوشین گفت:

در

ای وای به این روزگار بی مرام شوکه شدم بازهم با نو شدن سال شاهد پرپر شدن گلی از گلهای هنر هفتم شدیم .خدایش بیامرزد و بهشت جایگاهش‌.

پاسخ

ROTOSH گفت:

در

کل و من علیها فان…… همه مردم روی کره زمین خواهند مرد و طبق سنت خداوند یک بار طعم مرگ را خواهند چشید…خدایا نوبت من کی خواهد آمد….الله و اعلم

پاسخ

خبرفوت خانم مقانلو گفت:

در

من امشب خبرفوت خانم نسرین مقانلو رادراینترنت خواندم ان شااله که دروغه..چون واقعا خانم باعاطفه ای هستreza.amirtaha@

پاسخ

Nazanin گفت:

در

با نهایت تاسف و تالم ، به خانواده ی این هنرمند عزیز تسلیت عرض
می نمایم .

پاسخ

r.n گفت:

در

تسیلیت این جانب را از اعماق جان بذیرا باشید

پاسخ

حمیدرضابیدار گفت:

در

اتفاقادیشب فیلم سینمایی عادت نمیکنیم رودیدم.از همین جا ضمن عرض تسلیت به تمامیه دوستان عزیز درعرصه ی هنر و سینما و همچنین خانواده ی محترمشون از خداونده منان طلب بخشش وصبر برای باز ماندگان به سوگ نشسته از غم از دست دادنه این عزیزهنرمندمیکنم.

پاسخ

حسین پورعلی گفت:

در

خدا بیامرزدش مرد خوبی بود

پاسخ

بابک گفت:

در

خدا رحمتش کنه بازیگر خیلی خوبی بود خدا به خانواده اش صبر بده

پاسخ

فروغ گفت:

در

متاسفم … جوان بودن..

پاسخ

رضا گفت:

در

تسلیت میگم به خانواده ای محترم ایشان خیلی ناراحت نشدم الان که این خبر و شنیدن

پاسخ

رضا گفت:

در

تسلیت میگم به خانواده ای محترم ایشان خیلی ناراحت نشدم الان که این خبر و شنیدن

پاسخ

سمیراگنجهء گفت:

در

خیلی ناراحت شدم خدابیامرزتشون:(
باورنکردنیه

پاسخ

علی گفت:

در

خدا رحمتش کنه خیلی خاطره داشتم باهاش بهترین بازیگر تلویزیون بود تسلیت به جامعه هنری ایران

پاسخ

شراره گفت:

در

هنرمند با ارزش و با اخلاقى را از دست دادیم . خدایش رحمت کند . به بازماندگان این عزیز از دست رفته تسلیت می گم و براشو آرزوى صبر مى کنم .

پاسخ

لیلا اوتادی گفت:

در

همه از خداییم و بسوی او باز می گردیم…… خدا ایشون و رفتگان همه رو رحمت کنه
خبر ناراحت کننده ای بود و تسلیت به همه مردم بخصوص خانواده گرامیشون

پاسخ

م اکبری گفت:

در

واقعا شوکه شدم خدا رحمتش کنه.بازیگر بی حاشیه وتوانایی بودند خدا به خانوادش صبر بده

پاسخ

فرناز گفت:

در

خدا رحمتش کنه

پاسخ

Ali گفت:

در

خدابیامرزه.وبه خانوادش صبر بده.همه ماهام بزودی زودتر از اونچه که فکرشو کنیم،میریم اون دنیا…مهم اینه که به خاطر خودمون در جهت کسب رضایت خداوند تلاش کنیم.رضای خاوند هم تووانجام واجبات وترک محرمات واخلاق خوبه

پاسخ

فریبا گفت:

در

متاسفانه حقیقت داره خودم تو اخبار دیدم.
خدا رحمتش کنه و به خانوادش صبر بده.

پاسخ

امیر گفت:

در

تسلیت به خانواده ی داغدارش……

پاسخ

ناشناس گفت:

در

خیلی حیف شد. ایشاالله که خدا رحمتشون کنه

پاسخ

لیلا گفت:

در

تسلیت میگم خدابه خانوادش صبربدت

پاسخ

لیلا گفت:

در

ن بابا دروغه چرا تو خبر نگفتن من که باور نمیکنم تا تو تلویزیون نبینم تو دنیای مجازی همه چی دروغه

پاسخ

محدثه گفت:

در

شاید گفتن تو اخبار ما ندیدیم
عکس های مراسم ختم که دروغ نیست
روح همشون شاد

پاسخ

ناشناس گفت:

در

بیچاره خیلی دلم سوخت براش

پاسخ

ناشناس گفت:

در

خدا به خانواده اش صبر بده . تسلیت میگیم

پاسخ

سما گفت:

در

واقعا منم متاسف شدم

پاسخ

کیمیا گفت:

در

پ چرا تو اخبار نگفتن؟؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ فک نکنمممممممممممممم

پاسخ

مجتبی گفت:

در

خیلی متاسف شدم

پاسخ

میرقاسم گفت:

در

خدا بیامرزدش

پاسخ

فیروز صفری نوهور گفت:

در

😢😢😢

پاسخ

شروین گفت:

در

اوا چرا اخه.متاسف شدم

پاسخ

مهدى شفيعى گفت:

در

متاسفم

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید *

برای صرف‌نظر کردن از پاسخ‌گویی اینجا را کلیک نمایید.

(ضروری)

(ایمیل شما نمایش داده نمی شود)
(ضروری)

اشتراک گذاری مطلب

تمام حقوق برای موزیک اس ام اس ❤️ محفوظ بوده . کپی برداری از مطالب سایت با ذکر منبع و درج لینک مانعی ندارد.