لینک مستقیم دیلیت اکانت اینستاگرام

نحوه حذف دائمی اکانت اینستاگرام چگونه است؟ آموزش مرحله به مرحله دیلیت اکانت اینستاگرام + ویدئو ( delete account instagram لینک )

خانه/کسب و کار/دیلیت اکانت اینستاگرام + ویدئو ( سایت دیلیت اکانت اینستاگرام دائمی ) کسب و کارشبکه های اجتماعی دیلیت اکانت اینستاگرام + ویدئو ( سایت دیلیت اکانت اینستاگرام دائمی )مدیر بلاگ۱۰ مهر ۱۴۰۰۱۵ ۲۷۷,۳۰۴ خواندن این مطلب ۵ دقیقه زمان میبرد

یکی از برنامه هایی که امروزه استفاده از آن فراگیر شده، اینستاگرام است. این برنامه ی جذاب در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد. اینستاگرام در میان بیزینس ها نیز طرفدار دارد و تبدیل به پلتفرمی برای فروش شده است. با تمام این اوصاف ممکن است گاهی اوقات ممکن است مخاطبان اینستاگرام به دلایل مختلف تمایل به دوری از این پلتفرم چه به صورت موقت و چه دائم داشته باشند.

از این رو نحوه دیلیت اکانت اینستاگرام ممکن است برای شما سوال باشد. بنابراین اگر تصمیم به دلیت اکانت اینستاگرام خود دارید، با ما همراه باشید. گروه تحریریه ایران هاست ( ارائه کننده بهترین انواع سرور مجازی ) در این مقاله نحوه حذف اکانت اینستاگرام دائمی، لینک حذف اکانت اینستاگرام برای همیشه، دی اکتیو کردن اینستاگرام و در صورت پشیمانی بازگردانی حساب حذف شده اینستا را برای شما عزیزان شرح می دهد.

لینک مستقیم دیلیت اکانت اینستاگرام

آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام دائمی با گوشی به همراه ویدئو

لینک مستقیم دیلیت اکانت اینستاگرام :

https://www.instagram.com/accounts/remove/request/permanent/

حذف دائمی اکانت اینستاگرام

از آنجایی که دیلیت اکانت دائمی اینستاگرام با گوشی امکان پذیر نیست و شما برای حذف اکانت باید وارد حساب حذف اکانت اینستاگرام در کامپیوتر خود شوید، زیرا در اپلیکیشن اینستاگرام این امکان وجود ندارد. برای حذف اکانت اینستاگرام برای همیشه مراحل زیر را انجام دهید:

۱. بعد از ورود به https://www.instagram.com/ نام کاربری و رمز ورود را وارد نمایید.

۲. بر روی لینک دیلیت اکانت اینستاگرام  https://www.instagram.com/accounts/remove/request/permanent/ کلیک کنید. در صفحه باز شده از منوی کشویی دلیل پاک کردن اکانت اینستاگرام را انتخاب کنید.

۳. گذرواژه خود را وارد کنید و بر روی گزینه حذف اکانت اینستاگرام ضربه بزنید. این راه آسان‌ترین روش دلیت اکانت اینستاگرام دائمی است.

بیشتر بخوانید: ریلز اینستاگرام چیست

لینک مستقیم دیلیت اکانت اینستاگرام

https://www.instagram.com/accounts/remove/request/permanent/

دیلیت اکانت دائمی اینستاگرام با گوشی ممکن نیست و تنها از طریق مرورگر قابل انجام است. اما برای حذف موقت آن می‌توانید از خود برنامه‌های نصبی بر روی گوشی‌ها نیز استفاده کنید.

در مقاله دیگری در مورد نحوه دیلیت اکانت تلگرام توضیح داده ایم که شاید خواندن آن برای شما مفید باشد.

دلیت اکانت موقت یا دی اکتیو کردن

دومین راهی که اینستاگرام پیش روی کاربران خود قرار داده، حذف موقتی اکانت اینستا یا همان دی اکتیو اینستاگرام است. این روش برای زمانی مناسب است که می‌خواهید برای مدتی از فضای مجازی و رسانه‌های اجتماعی دور باشید. حتی اگر قصد حذف دائمی اکانت اینستاگرام را دارید، بهتر است عجله نکنید. ابتدا آن را به صورت موقتی دی اکتیو کنید و در صورت به اطمینان رسیدن نسبت به دلیت اکانت اینستاگرام دائمی اقدام کنید. با غیرفعال کردن به صورت موقتی از سیستم خارج و نمایه شما از دید بقیه کابران پنهان می‌شود. با دلیت اکانت موقتی اینستاگرام می‌توانید هر زمان که خواستید با ورود مجدد به سیستم بازگردید.

۱. برای حذف موقتی اکانت اینستا از مرورگر یا برنامه وارد حساب خود در اینستاگرام شوید. از قسمت بالا سمت راست یا سمت چپ در اینستا فارسی، بر روی نمایه ضربه بزنید.

۲.  سپس بر روی پروفایل ویرایش نمایه کلیک کنید.

۳. در بخش پایین سمت راست گزینه غیرفعال کردن حساب کاربری من را انتخاب کنید.

۴. در پنجره باز شده از شما دلیل غیرفعال کردن حساب کاربریتان را می‌پرسد که می‌توانید از منوی کشویی گزینه‌ای را انتخاب کنید. سپس رمز حساب کاربری خود را وارد کرده و بر روی گزینه «غیرفعال کردن موقت حساب» ضربه بزنید.

در این پلتفرم طبق قانون در اکتیو کردن اینستاگرام در طول هفته فقط یکبار قابل اجرا است. به این معنی که اگر در طول هفته حساب خود را غیرفعال و مجدد وارد شده باشید، دیگر نمی‌توانید تا هفته بعدی نسبت به غیرفعال کردن حسابتان اقدام کنید.

در صورت مشکل ورود به اینستاگرام چگونه حساب خود را حذف کنیم؟

گاهی اوقات پیش می‌آید که برای ورود به حساب اینستاگرام رمز خود را فراموش کرده‌اید و هیچ دسترسی برای تغییر آن ندارید. یا در برخی موارد به علت هک شدن حساب اینستا نمی‌توانید رمز خود را تغییر دهید. حال این سؤال در ذهنتان شکل می‌گیرد که در این شرایط چگونه می‌توان حساب اینستاگرام را حذف کرد؟ ما در این بخش به شما می‌گوییم که چگونه در صورت هک شدن یا عدم دسترسی به رمز ورود به سیستم، حساب خود را حذف کنید.

در این شرایط با استفاده از برنامه می‌توانید حساب خود را بازیابی کنید. برای این منظور برنامه را باز کنید. بر روی گزینه دریافت راهنما ورود به سیستم که در زیر کلید ورود قرار دارد، ضربه بزنید. سپس یکی از گزینه‌ها را بسته به نوع سیستم عامل گوشی برای وارد شدن به حساب کاربری انتخاب کنید. در گوشی‌های اندروید سه گزینه نام کاربری، ایمیل و تلفن برای ورود وجود دارد. در حالی که در گوشی‌های ios دو گزینه نام کاربری و تلفن قرار داده شده است. بعد از وارد کردن اطلاعات حساب بر روی گزینه «کمک بیشتر نیاز دارید» ضربه بزنید. بعد از این مرحله در صورتی که شماره تلفن یا ایمیلی که با آن حساب خود را ایجاد کرده‌اید در دسترس بود، یکی را انتخاب کرده و بر روی ارسال کد ضربه بزنید. در غیر این صورت گزینه عدم دسترسی را انتخاب کنید. در این مرحله اینستاگرام از شما اطلاعاتی درباره حساب کاربریتان مانند گذرواژه‌های قدیمی و … می‌پرسد. بعد از پاسخ دادن به سؤالات و تأیید صحت درستی آن‌ها حسابتان بازگردانی می‌شود.

در مقاله بازیابی رمز اینستاگرام می توانید روش های بازیابی آن را کامل بخوانید. اگر هم تایید دو مرحله ای را فعال کرده اید مقاله حذف تایید دو مرحله ای اینستاگرام با ایمیل را بخوانید.

ذخیره اطلاعات اینستاگرام قبل از دیلیت اکانت اینستا

همانطور که گفتیم در این مقاله در مورد آسانترین روش دیلیت اکانت اینستاگرام صحبت می کنیم ولی بهتر است قبل از حذف حساب اینستاگرام خود تمامی اطلاعات از پست‌ها گرفته تا پیام‌هایتان را در پوشه‌ای ذخیره کنید. مراحل زیر را برای ذخیره اطلاعات اینستاگرام از روی اپلیکیشن ایستاگرام گوشی خود انجام دهید:

۱. وارد حساب اینستاگرام خود شوید و روی نماد سه خط کلیک کنید. ( در اینستاگرام فارسی این نماد در سمت چپ قرار دارد)

۲. سپس بر روی گزینه ی Setting کلیک کنید.

۳. در این مرحله Security  را انتخاب کنید.

۴. برای شروع پروسه ی ذخیره ی اطلاعات اینستاگرام خود بر روی Download Data کلیک کنید.

۵. در این مرحله ایمیلی که در پیج مورد نظر ثبت نام کرده اید را وارد نمایید.

۶. سپس رمز ورود خود را وارد نمایید.

۷. بعد از انجام تمامی مراحل بالا در مدت ۴۸ ساعت پیوندی به آدرس ایمیل شما ارسال می‌شود که حاوی یک فایل کامل از اطلاعات حساب کاربری شما است. این اطلاعات شامل: عکس‌ها، ویدئوها، کامنت‌ها، اطلاعات نمایه و … است که می‌توانید در آینده به آن‌ها دسترسی داشته باشید. حتی اگر فکر می‌کنید هرگز به این اطلاعات نیازی نخواهید داشت، این کار یک قدم بسیار مهم در حفظ امنیت اطلاعاتتان است.

بعد از آن که اقدامات لازم برای ذخیره اطلاعات حساب کاربریتان را انجام دادید. می‌توانید به سراغ دلیت اکانت اینستاگرام خود بروید.

بیشتر بخوانید: بازگردانی پیج اینستاگرامنحوه بازگردانی حساب حذف شده اینستاگرام

به طور رسمی هیچ راهی برای بازگردانی حساب حذف شده دائمی اینستاگرام وجود ندارد. اما بازگردانی حساب حذف شده غیرممکن هم نیست. گزارش حساب کاربری به عنوان هک شده یک راه‌حل مناسب برای بازگرداندن حسابتان است که قبل‌تر درباره آن گفتیم. تمامی مراحل را همانند حالت قبل انجام دهید و اکانت خود را به عنوان هک شده گزارش کنید. با این کار اطلاعات حسابتان بازیابی شده و می‌توانید پس از حذف کامل اکانت اینستاگرام از آن مجدداً استفاده کنید.

اینستاگرام برخلاف فیسبوک که اکانت کاربران خود را بعد از گذشت ۲ هفته از درخواست دلیت اکانت حذف می‌کند، بلافاصله پس از درخواست حذف حساب کاربری آن را پاک خواهد کرد. بنابراین قبل از اقدام به پاک کردن اکانت اینستاگرام برای همیشه، از تصمیم خود مطمئن شوید.

در ادامه به شما پیشنهاد می کنیم مقاله اکسپلور اینستاگرام چیست را مطالعه کنید.
{
"@context": "http://schema.org/",
"@type": "CreativeWorkSeason",
"name": "دیلیت اکانت اینستاگرام؛ حذف اکانت اینستا دائم و موقت (آپدیت ۲۰۲۲)",
"aggregateRating": {
"@type": "AggregateRating",
"ratingValue": "5",
"reviewCount": "785"
}
}

مدیر بلاگ۱۰ مهر ۱۴۰۰۱۵ ۲۷۷,۳۰۴ خواندن این مطلب ۵ دقیقه زمان میبرد

اشتراک گذاری مطلب

تمام حقوق برای موزیک اس ام اس ❤️ محفوظ بوده . کپی برداری از مطالب سایت با ذکر منبع و درج لینک مانعی ندارد.