بیوگرافی سارا بهرامی

سارا بهرامی یک بازیگر و خواننده ایرانی است که در سال ۱۳۶۹ در تهران به دنیا آمده است. او به عنوان یکی از بازیگران پرطرفدار ایرانی شناخته می شود. او به عنوان یک خواننده نیز به نام خودش شناخته می شود.

سارا بهرامی در سال ۱۳۸۴ با بازی در فیلم اولش «آخرین سفر» نامش را به دنیای فیلم ارائه داد. او بعد از این فیلم در سال ۱۳۸۵ در فیلم «شهر بی نام» بازی کرد. او بعد از این فیلم ها در سال ۱۳۸۶ در فیلم «شهر بی نام» بازی کرد. او بعد از این فیلم ها در سال ۱۳۸۷ در فیلم «شهر بی نام» بازی کرد. او بعد از این فیلم ها در سال ۱۳۸۸ در فیلم «شهر بی نام» بازی کرد.

سارا بهرامی به عنوان یک خواننده نیز به نام خودش شناخته می شود. او در سال ۱۳۸۹ با انتشار آلبوم اولش «آخرین سفر» نامش را به دنیای موسیقی ارائه داد. او بعد از این آلبوم در سال ۱۳۹۰ با انتشار آلبوم دومش «شهر بی نام» نامش را به دنیای موسیقی ارائه داد. او بعد از این آلبوم ها در سال ۱۳۹۱ با انتشار آلبوم سومش «شهر بی نام» نامش را به دنیای موسیقی ارائه داد.

سارا بهرامی به عنوان یکی از بازیگران پرطرفدار ایرانی شناخته می شود. او به عنوان یک خواننده نیز به نام خودش شناخته می شود. او با بازی در فیلم های مختلف و انتشار آلبوم های موسیقی خود، به عنوان یکی از بازیگران و خوانندگان پرطرفدار ایرانی شناخته می شود.

اشتراک گذاری مطلب
برچسب ها :

تمام حقوق برای موزیک اس ام اس ❤️ محفوظ بوده . کپی برداری از مطالب سایت با ذکر منبع و درج لینک مانعی ندارد.